כמה עולים אמצעי זהירות לעבודה בגובה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי שעובדים בגובה רב, יודעים כי עליהם לעמוד בסטנדרטי בטיחות גבוהים. עובדה זו גורמת לרבים מהם לבדוק באופן מעמיק את אמצעי הזהירות שדרושים להם, תוך בירור אודות איכות המוצרים והעלויות שלהם. לאחרונה שוחחנו ארוכות עם מי שעוסקים בעבודה בגובה וגילינו שיש צורך במידע אודות העלויות של אמצעי זהירות אלו. לכן, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם ממצאים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני אודות העלויות ודברים נוספים שכדאי לדעת טרם הרכישה.

 

כמה תעלה לכם כיפת מגן לנעליים?

מי שעובדים בגובה צריכים לנעול לא פעם כיפות מגן לנעליים. מדובר בכיפות מיוחדות שמתאימות לכל סוג של נעל. כך שניתן להלביש אותן על נעלי עובדים וגם על נעליים של מבקרים שמגיעים אל המקום. העלות של זוג כיפות מגן צפויה להיות כ – 190 ₪ בערך (העלות משתנה מחנות אחת לאחרת). אם אתם מתכננים לקנות כיפות מגן, עליכם לבדוק כי מדובר במוצר איכותי בעל רצועת גומי אלסטית ומבנה פלסטיק קשיח בעל משקל קל.

 

כמה תעלה לכם ערכה לעבודה בגובה?

אי אפשר לכתוב מדריך על עלויות של ציוד לעבודה בגובה מבלי להציג בפניכם את העלות של ערכת עבודה בגובה שנחשבת לחיונית. העלות של ערכה זו מתחילה ב – 300 ₪ והיא עשויה לעלות בהתאם לציוד שנכלל בה. אנחנו קיבלנו הצעת מחיר שכזו על ערכה שכוללת רתמה לעבודה בגובה, 4 נקודות של מחברים אוטומטיים, חבל משכך נפילה וגם קרבינה גדולה. כל אלו נמצאים בתוך תיק שניתן לקחת אותו בקלות ממקום למקום.

פועל

כמה יעלו לכם נעלי בטיחות?

העלויות של נעלי בטיחות משתנות בהתאם למותגים ודגמים שונים. המחירים צפויים לעלות החל מ – 380 ₪ לנעליים איכותיות שיספקו לכם תמיכה לעקב, מדרס ייחודי שאינו מתכתי ועמידות בנפח מתחת ל – 35 מגה אמפר. אם אתם מתעניינים בנעליים, אנו ממליצים לערוך בירור מעמיק אודות הנעליים שמתאימות לצרכים שלכם. שכן, יש מגוון עצום והעלויות משתנות בהתאם לצורך.

 

האיכות אל מול העלות – מה חשוב מבין השניים?

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה רוצים לבצע רכישה במסגרת תקציב מסוים. אנחנו כאן כדי לומר לכם – תשאירו את התקציב בצד. מדובר פה בעניין של חיים ומוות, כך שאתם צריכים להתמקד יותר באיכות ופחות בעלות. כידוע, מוצרים איכותיים עולים יותר. שכן, הם כוללים לא פעם חומרי גלם ייחודיים שהעלויות הבסיסיות שלהן גבוהות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בטוחים במקום העבודה שלכם, עליכם לבחור קודם כל באיכות ולשים את העלות בצד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הן העלויות של אמצעי זהירות שונים לעבודה בגובה. בשלב זה אתם יודעים כי העלויות משתנות בהתאם לאיכות. כך שההמלצה היא להניח בצד את העלות ולשים לב אך ורק לאיכות המוצרים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ובטוחה.

פועלים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם