כמה עולים אופניים חשמליים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם לכם נראה שככל שהימים עוברים, מספר רוכבי האופניים החשמליים מתרבים? אם כך, אתם לא לבד. סקר קצר שערכנו בנושא הראה שמידי יום נרכשים דגמים שונים של אופניים חשמליים ברחבי הארץ כולה. הדבר הוביל אותנו לבדוק פרטים מעמיקים אודות העניין. זהו המדריך ה – 3 שאנו כותבים בנושא. לאחר שפירטנו על דגמים שונים והתאמת האופניים לצורך, כעת יצאנו לבדוק מה העלות של אופניים כאלו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את האנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את המחירים העדכניים ביותר של הדגמים המבוקשים, יצאנו לשאול את אלו שיודעים דבר או שניים בתחום – רוכבי האופניים החשמליים. כדי שנוכל להגיע אל מי מהם שרכשו אופניים ממש לאחרונה, נכנסנו לקבוצת פייסבוק שעוסקת בתחום ופרסמנו פוסט בנושא. ביקשנו לקבל פרטים על עלויות של אופניים מדגמים שונים ובסופו של דבר, בחרנו להציג בפניכם את העלויות של הדגמים שנמסרו לנו מכמה גולשים שונים. זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם הוא רואה אור וצפוי להביא מודעות נרחבת לנושא המבוקש.

 

מה העלות של אופניים חשמליים מתקפלים סייקו פיקסי

אופניים מסוג זה צפויים לעלות לכם בין 3,300 ₪ לבין 3,500 ₪. מסתבר שאת המחיר הזול ביותר של דגם זה תוכלו למצוא בחנות של שיקו אופניים חשמליים. שכן, כעת הם מוצעים בהנחה. כך נאמר לנו מטעם אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר באופניים קומפקטיים, קלים וקטנים שיאפשרו לכם להעביר אותם ממקום למקום. אם אתם מתכננים לנסוע על האופניים ולעלות על הרכב, רכבת, אוטובוס או רכב בדרך, תדעו שהם מתאימים לכם כמו כפפה ליד. המשקל שלהם הוא 14 קילו לערך, כך שתוכלו להרים אותם בקלות.

 

מה העלות של אופניים חשמליים 48SHURIKEN V

אופניים אלו צפויים לעלות לכם בסביבות ה – 3,400 ₪ והם נחשבים לדגם נפוץ ביותר. שכן, יש להם בטרייה איכותית שמחזיקה מעמד זמן רב יחסית ללא הטענה. כך שאם אתם צריכים אופניים לנסיעות ממושכות, דעו שזהו הדגם שיתאים לכם.

 

העלות היא לא הפקטור היחידי – תכירו גם את העלות

אי אפשר לכתוב מדריך שנוגע לעלויות של האופניים החשמליים מבלי לציין בפניכם עובדה חשובה שנוגעת לאו דווקא לעלות, אלא לאיכות. לא פעם אנו שומעים על מי שבוחרים לקנות אופניים חשמליים לפי מחיר זול. הדבר עלול להוביל לרכישה לא איכותית. שכן, במרבית המקרים, האופניים הזולות הן אלו שלא יחזיקו מעמד לזמן רב. לעיתים, עדיף להשקיע מעט יותר ולקבל אופניים חשמליים איכותיים עם בטרייה עמידה שישרתו אתכם לזמן ממושך.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של הדגמים המוכרים ביותר של האופניים החשמליים. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את הדגם הנכון לכם, לא רק מבחינת העלות.

כלי רכיבה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם