כמה עולה גריל גז ביתי ומקצועי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לאחר שסקרנו מספר אתרי אינטרנט של משווקי גריל גז, הבנו כמה עולה גריל גז באופן ממוצע.

כמו כן, הבנו גם מה אנחנו נצטרך מגריל הגז שלנו.

האם 2 מבערים יספיקו בגריל? אולי בכלל להתפרע עם 6 מבערים? בחירה מורכבת, אבל קלה יותר בעזרת המדריך הבא:

אנחנו מזמינים אתכם להתפנק על גריל הגז שלכם, על צוהרי היום מתחת לשמש עם נתח עסיסי בידכם. אם אתם מעדיפים חציל על האש, מה טוב. כך או כך, תצטרכו גריל גז איכותי שיוביל אתכם להעלות לאוויר את ריחות הגורמה שכולם כל כך אוהבים. אגב, ייתכן שהשכנים שלכם פחות יאהבו גריל גז פועל במרפסת ומעשן. חשוב לזכור, בערים מסוימות יש חוק עזר עירוני אשר מונע הדלקת גריל במרפסת של בניין משותף.

 

כמה עולה גריל גז בממוצע?

אם החלטתם לרכוש גריל גז למרפסת הבית, כדאי להכיר מחירים. המדריך הבא מרכז עבורכם מחירי גריל גז מסוגים שונים, כולל גרילים עם 2 מבערים, גריל עם 4 מבערים ועוד. בואו נכיר את גריל גז 3 SPIDER בעלות של 2,990 ₪.

גריל ספיידר 3 מספק עוצמת ותפוקת חום של כ-57,000 BTU והוא נועד לשימוש ביתי כמו גם למטרות אירוח מרובה משתתפים. הגריל עוצמתי ביותר ועשוי חומרי גלם איכותיים מאוד. כשהגריל שלכם עשוי חומרי גלם איכותיים, הוא למעשה משמר בתוכו את החום בצורה הרבה יותר טובה. במקרים מסוימים, גרילים שאינם איכותיים עלולים להוביל לבריחה ופליטה של החום אשר אמור להישמר בתוכם.

 

כמה עולה גריל גז מקצועי לכל המטרות?

בעוד שניתן לרכוש גריל גז איכותי במחירים ממוצעים של 2,500 ₪ ומעלה, ישנם גם גרילים יקרים יותר. למשל, גריל גז בעיצוב מרהיב במיוחד, שנקרא "6Q". מדובר בגריל אשר מפיק תפוקת חום בעוצמה תעשייתית, מה שיאפשר לכם להפוך לבשלנים המקצועיים שתמיד רציתם להיות.

בעזרת 3 מבערים ומבערי אינפרה-רד (INFRA RED), הגריל 6Q בעצם יאפשר לכם להוציא לפועל כל תוכנית בישול מכל סוג, כולל טיגון וצלייה, בישול ארוך ועוד. הוא התברך בהצתה אוטומטית, כמו כן בהצתה על ידי כפתור, תאורת לד מובנית בפאנל, חיישן טמפרטורה מובנה ועוד. אם הוא עושה לכם חשק, כדאי לדעת שהעלות הממוצעת של גריל 6Q בשוק היא כ-4,990 ₪. אל תתפתו לשלם יקר מכך.

 

המלצה לבצע מחקר שוק לפני רכישת גריל

בין אם אתם מעוניינים לרכוש גריל כזה או אחר, ההמלצה היא להשוות את העלויות השונות של גריל באינטרנט. תוכלו למצוא לא מעט אתרים שבהם ישנה האפשרות של השוואת מוצרים. לאחר קבלת מספר הצעות מחיר ממשווקי גריל, תוכלו להשוות מחירים ולהבין מי נגד מי. לא לשכוח גם לוודא כי אתם מקבלים אחריות על המכשיר הנרכש.

 

בשרים בצלייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם