כמה עולים פסי האטה מפלסטיק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הבטיחות בכביש היא נושא חשוב מאין כמוהו, במיוחד בשנים האחרונות בהן אנו צופים ביותר ויותר דיווחים על תאונות מחרידות, כואבות ובעיקר מיותרות.

חלק ממה שמסייע לנו למגר מהירות בכבישים הם אמצעים שונים דוגמת כיכרות, מחסומים, וכמובן פסי ההאטה המלאכותיים שמוצבים באזורים בעלי תנועה מרובה והולכי רגל.

היתרון הנפלא בהם הוא כי הם פשוטים להתקנה ובעיקר משתלמים לרוכשים.

בתור בעלי עסק או בעלי מתחם ציבורי כלשהו, פעמים רבות נוכל לתהות מהי מידת האחריות שיש לנו על קהל המבקרים שלנו. במידה והקמתם במתחמי העסק שלכם, קטנים או גדולים, אזורי חניה ללקוחות, חשוב לדעת שכבר חלה כאן מידת אחריות כלשהי. לכן, במידה ואתם לא בטוחים כיצד למגן או לסייע למידת זהירות גבוהה יותר במתחם העסק שלכם, פסי האטה הם תשובה נפלאה לכך.

 

מה הם פסי האטה

פסי האטה מפלסטיק הם פסים מלאכותיים שמונחים על אזור מיועד בכביש, אשר מטרתם היא לסמן לנהג שיש להאט את קצב נסיעתו ואף בפועל לדאוג שיעשה זאת מלית ברירה.

פסי האטה אלו יכולים להגיע במגוון גבהים ועם צבעים שונים, שיכולים להאיר בלילה במידת הצורך.

 

איפה הם נדרשים

פסי האטה מפלסטיק נוכל להציב כמעט בכל מקום ייעודי. לדוגמא, נוכל להקימם בכניסה לפארק החניה של המתחם בבעלותנו או מתחם החנות שלנו. כך נוודא שאף רכב לא ייכנס בדהירה לחניון ויפגע חלילה בעוברים ושבים.

כמו כן, פסי האטה מפלסטיק הם יעילים ביותר באזורים בהם מוקמים בתי ספר, אך שתכנון הכבישים בהם לא מספק מבחינת באמפרים מובנים אל תוך הכביש. במקרה שכזה, ניתן לרכוש פסי האטה שיונחו באזור האיסוף של בית הספר בו יש ילדים רבים שמסתובבים.

ובכן, נוכל לראות שבעצם פסי האטה הם יעילים ביותר להצבה בכל אזור בו יש תנועה רבה של הולכי רגל או כלי רכב ובו נרצה לוודא שלא תהיה נסיעה בקמ"ש גבוה.

 

כמה הם יעלו

מחירם של פסי האטה מפלסטיק משתנים בהתאם לאורך והגובה הנדרשים. כמו כן, פסי האטה מפלסטיק באים בצורות שונות, ריבועיות יותר הדורשות האטה משמעותית וצורה עגולה יותר, שגם הן משפיעות על המחיר.

נמצא כי פסי האטה כעורים יעלו מעט פחות, ונשלם עבור כ-300 מ"מ רק כ-43 ₪. לעומת זאת, פסי האטה מרובעים יותר יעלו כשני שקלים יותר בלבד. נוכל לבחור בין צבע שחור לבין צבע צהוב.

לבסוף, נמצא כי מרבית פסי ההאטה נדרשים בהשלמה סופית מכל צד, כאשר כל אחד כזה יעלה אך ורק 30 ₪.

 

לסיכום

פסי האטה הם כלי נהדר שיכול לסייע לכל בעל עסק או אדם המבקש לשמור על אזור פועלו בטוח. פסי ההאטה עוזרים לנו להאט את קצב הנסיעה ובכך למנוע תאונות. נמצא כי פסי האטה קלאסיים יעלו רק עשרות בודדים של שקלים.

דולרים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם