כמה עולה סט צלחות קורינג

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

צלחות הן מצרך בסיסי וחשוב ביותר בכל בית.

החשיבות של המצע שעליו אנו אוכלים ברורה מאליה.

הצלחת משפיעה על הנראות של האוכל, ובנוסף על ההיגיינה והניקיון.

לכן חשוב ביותר להשקיע בצלחות איכותיות ויפות למטבח שלכם.

 

צלחות זכוכית

ישנם שני סוגים נפוצים של צלחות. צלחות זכוכית, וצלחות חרס. לכל אחד מהסוגים יתרונות וחסרונות. היתרונות של צלחות זכוכית הם נוחות השימוש בהם, המתבטאת בין השאר במשקל קל ביחס לצלחות חרס, והנראות שלהם. כמובן, בהקשר לנראות הדבר תלוי בטעמו האישי של כל אחד. אולם, לצלחות זכוכית ישנם גם חסרונות. חסרון אחד לצלחות מזכוכית הוא חוסר גיוון. אמנם מראה של צלחת מזכוכית הוא יפה ומרהיב, אך ישנה אפשרות דלה למדי באשר לגיוון במראה של צלחות מסוג זה. לכן, מי שאוהב גיוון ושילוב של צבעים, יעדיף צלחות מחרס.

חסרון שני, ומשמעותי מאוד, שיש לצלחות מזכוכית הוא העמידות הנמוכה של החומר. אמנם לאחרונה נפוצה יותר ויותר זכוכית חזקה ועמידה, אך היא יקרה וכבדה, ולכן היא לא משמשת לצלחות. ממילא, הזכוכית שממנה מייצרים צלחות כיום היא זכוכית לא מאוד עמידה, אשר יכולה להישבר יחסית בקלות. סיבה זו מונעת מאנשים רבים, בעיקר משפחות עם ילדים, לקנות צלחות חרס.

 

צלחות חרס

כאמור, הסוג נפוץ נוסף של צלחות, הוא צלחות חרס. השימוש בחרס לכלי אוכל הוא עתיק ביותר, ומאז התקופה הקדומה ביותר ועד היום חרס נשאר החומר המועדף לכלי אוכל. הסיבות לכך שחרס אהוב כל כך לשימוש ככלי אוכל הן מגוונות.

ראשית, הכנת כלי חרס היא יחסית פשוטה וגמישה, ולכן ניתן לייצר מחרס כלים רבים עם יעילות מירבית. שנית, גם מבחינת מראה ויופי, ניתן ליצור כלים יפים ביותר בעזרת חרס, עם גיוון של צורות וצבעים, יותר מאשר חומרים אחרים. בנוסף, כלי חרס נחשבים עמידים יחסית לכלי זכוכית, ומאידך אינם פוגעים באיכות האוכל, לעומת כלים ממתכת.

אולם, לחרס ישנם גם חסרונות. החסרון הבולט ביותר של החרס הוא המשקל שלו. כאמור, כדי ליצור כלי עמיד ולא שביר, צריך לעשות את הכלי יחסית עבה וגס, וממילא דבר זה הופך אותו לכבד ומסורבל.

 

צלחות קורינג

המשוואה הזו, שבכדי שהכלי יהיה חזק ועמיד הוא צריך להיות כבד, הופרכה בשנים האחרונות. לאחרונה הצליחו לייצר בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, צלחות איכותיות ועמידות ביותר, אך גם קלות ודקות. דוגמא מצויינת לצלחות כאלו הן צלחות קורינג. צלחות אלו הן צלחות חרס חזקות ועמידות ביותר, אך גם קלות דקות ויפות.

 

מחיר

אז מה המחיר של צלחות אלו? אכן מחירם של צלחות אלו יקר יותר מאשר צלחות חרס רגילות, אך נדמה שמשתלם לקנותם בשל עמידותם הרבה. המחיר של סט צלחות קורנינג נע בין 300 ל400 שקלים, אך שווים כל שקל.

 

סט צלחות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם