כמה עולה האיזיריידר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם התעצמות הפקקים והעומס בכבישים בשנים האחרונות, אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים להתנייד בכלי רכב שונים המתאימים לעיר ולשטח, וחוסכים את הצורך להשתמש ברכב פרטי או בשירותי התחבורה הציבורית. הכלי המוכר והנפוץ ביותר הוא כמובן האופניים, רגילות או חשמליות, אך לצידן מככבים בשנים האחרונות עוד שלל כלים כמו סגווי, קורקינטים חשמליים ועוד. הכוכב העולה והמסקרן של הרשימה הזו הוא כמובן רכב האיזי ריידר החדשני, האהוב על מבוגרים וצעירים.

 

אז מה זה איזי ריידר?

אם עוד לא שמעתם את השם איזי ריידר, או ששמעתם אותו פה ושם ואין לכם מושג על מה מדובר, הגעתם למקום הנכון. אפשר לומר שאיזי ריידר הוא מעין הכלאה בין טרקטורון לקורקינט. זהו כלי חשמלי העובד על בטרייה נטענת המגיע למהירות של עד 40 קילומטרים לשעה. על הכלי ניתן לעמוד או לשבת, ויש לו צמיגים המאפשרים נסיעה בשטח חוץ מהשימוש העירוני. האיזי ריידר לא דורש רישיון נהיגה מיוחד ונחשב בטוח מאוד לרוכב. כמובן שהאפשרות לשבת משדרגת את חווית הנסיעה והופכת אותה לנוחה הרבה יותר.

 

אז כמה זה עולה?

כמובן שהשאלה הכי מעניינת היא כמה עולה התענוג הזה? בדקנו עבורכם את המחירים אצל המשווק המורשה של EZraider בישראל. באופן כללי, המחיר לאיזי ריידר נע סביב 40 אלף שקלים כאשר במחיר הזה תקבלו גם מושב לכלי וקסדה. כמובן שמדובר על טווח מחירים ולעתים המחיר יכול להיות מעט יותר יקר או מעט יותר זול. המחיר נשמע אמנם גבוה מאוד ביחס לכלים המתחרים, ותמורת סכום כסף כזה תוכלו לרכוש רכב מיד שנייה, אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר מדובר על השקעה משתלמת.

 

מהם היתרונות של איזי ריידר

אספנו כאן עבורכם חלק מהיתרונות המשמעותיים של האיזי ריידר. לאחר שתבינו מהם היתרונות וכמה הם משמעותיים, כנראה שתבינו שמדובר על כלי ששווה את מחירו, ורכישה שלו היא השקעה משתלמת מאוד בסופו של דבר.

  1. איזי ריידר מותאם לנסיעה עירונית ולנסיעת שטח אמיתית, לא רק על שבילי עפר נוחים, כך שאתם מקבלים שני שימושים בכלי אחד. ביום יום תוכלו ליסוע איתו לעבודה, ובסוף השבוע לרדת איתו לשטח.
  2. איזי ריידר כמובן פותר לכם את בעיית הפקקים המתישה שכולנו מנסים להתחמק ממנה ללא הצלחה מרובה.
  3. לאיזי ריידר אין עלויות נוספות שנלוות למחיר הכלי כמו למשל ביטוחים, דלק, טיפולים, ועוד, כך שבטווח הארוך החיסכון משמעותי מאוד.
  4. הכלי חשמלי ועובד על בטרייה, ובנוי כך שיחזיק מעמד לטווח זמן ארוך מאוד בלי בלאי משמעותי. מעבר לחיסכון הכספי תקבלו כלי אמין שיחסוך לכם כאבי ראש ויתן לכם ביטחון ושקט נפשי.

 

לסיכום

אולי איזי ריידר נשמע כמו כלי יקר, אך בסופו של דבר מדובר על כלי עם יתרונות משמעותיים מאוד, כזה שללא ספק שווה רכישה.

ריינג'רים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם