כמה עולה לרכוש עבודות אקדמאיות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לרכוש עבודה אקדמאית? מתעניינים כמה היא אמורה לעלות? כאן נגיש את המידע. חשוב לציין שטווח המחיר של עבודה זו הינו רחב ומשתנה לפי מספר פרמטרים המשפיעים על המחיר או גורמים להעלאתו.

 

טווח מחירי עבודות אקדמאיות

בשננים האחרונות רווחת האפשרות לקנות עבודות אקדמיות ועבודות סמינריון דרך האתר. לדוגמא האתר שלנו מציע שירותי קניית עבודות אקדמיות מוכנות, מטלות מנחה, עבודות מחקר ועוד. טווח המחירים רחב מאוד נע בין 250 ₪ לעבודה בהיקף מצומצם  ועד ל-3500 ₪ לעבודה בהיקף רחב. ישנו גורם נוסף המשפיע על המחיר והוא התחייבות לציון מעל 85%. מחיר ההתחייבות הוא כ-600 ₪.

 

הפרמטרים המשפיעים על המחיר

העבודות לא מתומחרות במחיר אחיד כי הן בעלות מאפיינים שונים ומותאמות לצרכים שונים. הפרמטרים המשפיעים על המחיר:

 

סוג העבודה

ישנם סוגים שונים של עבודות אקדמיות: עבודת מחקר כמותית, איכותנית ועיונית. כל אחת מהן דורשת מיומנות ספציפית, זמן עבודה שונה וכישורים מיוחדים. חשוב לדעת כי עבודות המחקר האיכותני והכמותי יקרות יותר מהעבודה העיונית כי הן דורשות יישום שיטות מחקר, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ועוד.

 

היקף העבודה

על פי רוב הסטנדרט להגשת עבודה הינו היקף של 20-30 עמודים. במקרי מחקר בהיקף קטן או גדול יותר המחיר ישתנה בהתאם להיקף העבודה הנדרש. מומלץ להקפיד על כותב בעל תואר שני לפחות ובעל ניסיון של מספר שנים בכתיבת העבודות האקדמיות, כמובן שחשוב להקפיד על  התחייבות של מקוריות.

 

ניסיון הכותב

מחיר העבודה האקדמאית נקבע גם לפי השכלת הכותב וניסיונו בכתיבה אקדמית. ככל הרזומה יהיה עשיר יותר כל גם העלות תהיה גבוהה יותר. כמובן שמומלץ לא להתפשר על מקצועיות, תוכן איכותי ובעל ערך וכתיבה אקדמית בסטנדרט גבוה.

 

הסיוע הרלוונטי

היקף השירות עבור העבודה האקדמית אף הוא ישפיע באופן ישיר על העלות הסופית. ככל שהשירות הרלוונטי דורש שעות עבודה רבות יותר, כך העלות עולה. דוגמא לכך: תרגום מאמרים ועריכה לשונית זולים יותר משירות קניית עבודה אקדמית שלמה.

 

פרמטרים היכולים להעלות את המחיר

ישנם עוד כמה פרמטרים היכולים להעלות את מחיר העבודה.

דוגמאות:

  • הגשה מהירה ו/או מידית
  • היקף חריג של עמודים.
  • רשימת מורחבת של מקורות.
  • ידע מקצועי מיוחד הנצרך לעבודה: משפטים, פסיכולוגיה, כלכלה, שיווק ועוד.
  • הגשת עבודה בחלקים
  • הגשת טיוטה מלאה עבוד תיקונים והערות לפני הגשת עבודה מלאה.
  • מצגות, הצעות מחקר מורחבות ועוד.
  • תקופות עומס
  • עבודות המבוססות על יישום ידע מקורס ספציפי

 

אז כמה עולה לרכוש עבודה אקדמאית?

לסיכום, טווח מחירי עבודות אקדמיות הוא רחב ומשתנה ונע בין 250 ₪ ל-3500 ₪. הפרמטרים המשפיעים על המחיר הם סוג העבודה, היקף העבודה, ניסיון הכותב והסיוע הרלוונטי הנדרש ממנו. בנוסף ישנם עוד מספר פרמטרים היכולים להעלות את מחירה הסופי של העבודה האקדמית.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם