כמה עולה ליווי של מאמנת כושר אישית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זהו, סוף סוף החלטתם  לקחת את עצמכם בידיים והגיע הזמן לקחת מאמנת אישית שתכניס בכם מוטיבציה ותתאים עבורכם מסלול אימונים אישי. אבל רגע, כמה כל זה עולה? מספר גורמים משפיעים על תעריפי מאמנת אישית, כולל תדירות ומשך הפגישות, כמו גם תוספות ומיקום האימון. פירקנו כמה גורמים חשובים שנכנסים לתעריף השעתי של מאמנת כושר אישית כדי לעשות קצת סדר בתקציב.

 

משך הפגישה

מאמנים בדרך כלל מציעים מפגשים של 30, 60 או 90 דקות, ולקוחות משלמים בדרך כלל לפי הפגישה. אימונים יכולים להיות אירוע חד פעמי או לחזור על עצמם מדי יום, מספר פעמים בשבוע או פעם בשבוע. משך הפגישה תלוי ביעד הכושר הכולל שלכם ובמה שאתם רוצים להשיג. לדוגמה, אם אתם מעוניינים בירידה במשקל ובגמישות, ייתכן שהמפגשים שלכם יהיו בצד הארוך יותר, מכיוון שהתרגילים שלכם יכללו אימוני סיבולת ומתיחות איטיות יותר או יוגה. מאמנת כושר אישית תתאים לכם את זמן האימון והתרגילים בדיוק לגוף, ליכולת וליעד שלכם.

 

מספר מפגשים וחבילות

רכישת אימונים בחבילות של 5 10 ו-20 אולי יזכו אתכם בהנחות, כאשר רוב המאמנות האישיות מעדיפות לקבל לקוחות חוזרים בימים קבועים בכל שבוע. מפגשים מרובים בשבוע יכולים להגביר במהירות את ההתקדמות לקראת ההצלחה. אבל אם יש לכן קצת ניסיון ואתם מחפשים לשפר את הצורה או להגיע לשלב הבא, מפגשים בודדים עשויים להיות הגיוניים יותר.

 

אימון קבוצתי מול אימון אישי

אימון אישי אחד על אחד עולה יותר מאימון קבוצתי. אימון פרטני נותן תשומת לב ספציפית לצרכיו האישיים של הלקוח וגמיש יותר לטיפול בפציעות ספציפיות, תזונה אישית ומטרות כוללות. שיעורי קבוצה יכולים להיות מאורגנים על ידי הלקוח או המאמנת. אבל בדרך כלל נוח יותר ללקוח לגייס כמה חברים לאימון כדי להוזיל את העלות לאדם.

 

מיקום הפגישה

העלויות עשויות להיות גבוהות יותר אם מאמנת צריכה לנסוע לבית הלקוח למפגשים פרטיים או אם הפגישה מתקיימת בסטודיו פרטי. מכוני כושר ומכוני כושר ציבוריים רבים מציעים אימון אישי ועשויים להיות זולים יותר. הלקוח כבר משלם תשלום חודשי עבור הציוד והשטח בצורת מנוי לחדר כושר והוא משלם אך ורק עבור המאמנת. יש גם יתרון לכך  שהמאמנת באה עד אליכם הביתה כי פשוט אי אפשר להתחמק מלעשות כושר, ככה שאולי זה משתלם.

 

הסמכת מאמן

כאשר אתם בוחנים אפשרויות של מאמנת אישית, קחו בחשבון את ההסמכה. יש המון אנשי מקצוע שמפרסמים את עצמם כמאמנות אישיות אבל אין להם את האישורים לגבות זאת. ודאו שהמאמנת שלכם מוסמכת על ידי הוועדה הלאומית ולימודים מאושרים. אתם לא צריך לחפש זמן רב כדי להיתקל באישור שלהם. בדרך כלל, הם יכללו את זה בשם העסק שלהם או בתיאור השירות שלהם בפרופיל שלהם. מאמנת כושר אישית ברחובות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם