כמה עולה איפור בבלאק פריידי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בניגוד לחגים אחרים שאנחנו חוגגים בישראל אשר קשורים למסורת היהודית, בלאק פריידי אינו חג אשר משויך לניסים ונפלאות אשר קרו לנו כיהודים. עם זאת, רבים מהאנשים בישראל רואים את יום זה, אשר מתקיים אחת לשנה בנובמבר כיום משמעותי אשר חוסך כספים רבים ומאפשר לנו לרכוש מוצרים משמעותיים בהנחות מטורפות. במידה שאתם כאן, סביר כי אתם מתעניינים במבצעים השונים אשר קיימים על איפור. אל תחששו, אנחנו דאגנו לרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי כדי להפוך את חוויית הקניה לטובה, נוחה ויעילה.

 

מבצעי בלאק פריידי

כאמור, בלאק פריידיי הוא יום משמעותי מכיוון שהוא מאפשר לנו לרכוש מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים במיוחד. רבים מאיתנו מחכים חודשים ליום זה כדי לפרגן לעצמנו בדברים שלרוב אנחנו תופסים אותם כיקרים ובלתי מושגים. לכן, כדאי להיערך מראש לקניות שמתבצעות ביום הזה בשביל למצות אותו בצורה הטובה ביותר ושלא יגמרו המבצעים או המוצרים מבלי שנשים לב ונצטרך להמתין עוד שנה.

 

החנויות השוות בהן קיימות הנחות על איפור

מוצרי קוסמטיקה הם משמעותיים מכיוון שאנחנו נוטים להשתמש בהם בתדירות גבוהה במהלך כל השנה. בין אם מדובר במייקאפ, סומק, אודם, ליפגלוס או כל מוצר אחר – אנחנו כאן מעוניינים להשיג את המוצרים הכי טובים, של המותגים המובילים, במחיר הנמוך ביותר. לכן, עשינו מחקר מעמיק עבורכם ומצאנו את המקומות הטובים ביותר בהם ניתן לרכוש איפור במחירים אטרקטיביים בבלאק פריידי:

 

1.      גרו (Groo)

אתר גרו הוא אחד האתרים הידועים בישראל מכיוון שהוא מאחד מגוון רחב של מבצעים על מוצרים מוכרים אשר כוללים אוכל, חופשות, ביגוד ומוצרי חשמל. מעבר למבצעים הנהדרים הקיימים באתר, החברה גם מספקת מבצעים נוספים כמו מבצעי בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ועוד. במסגרת כך, ניתן למצוא הנחות של 60%-90% על מגוון רחב של קטגוריות.

 

2.      M.A.C

כבר היום, ניתן למצוא באתר מאק מגוון רחב של מבצעים על מייקאפים, שפתונים, מוצרי גבות ועוד. כך, ניתן כבר עכשיו להיכנס לאתר וליהנות ממבצעי 1+1 במהלך המבצעים של שופינג איי אל ויום הרווקים הסיני. עם זאת, סביר להניח שככל שנתקרב לבלאק פריידי, ובמיוחד ביום עצמו, נוכל למצוא מבצעים מדהימים על מוצרים רבים. ממליצים לכם כבר עכשיו להיכנס לאתר ולשים בסל הקניות את כל המוצרים השווים הקיימים באתר. בהמשך, תבחנו את המבצעים ב-25 בנובמבר ותרכשו את המוצרים בהנחות משמעותיות.

 

3.      בובי בראון

כמו במאק, גם בבובי בראון החלו הטבות משמעותיות על מגוון פריטים באתר לאור מבצעי שופינג איי אל – כך, ניתן למצוא הנחות בגובה 25% על מגוון מוצרים. עם זאת, בבלאק פריידי אמורים להיות מבצעים משמעותיים יותר.

 

לסיכום

אם חשקה נפשכם במוצרי איפור, אנחנו ממליצים לכם לפנות למותגי האיפור המומלצים ולרכוש את התכשירים שאתם משתמשים בהם בדרך כלל בהנחות רבות. בנוסף, מצאו אתרים כמו גרו אשר מרכזים מבצעים רבים כדי לוודא שאתם לא מפספסים מבצעים נוספים וטובים. בהצלחה!

ציוד קוסמטי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם