כמה עולה מדבקות ממותג ניימלייבלס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדבקות הניימלייבלס הן מדבקות שם לצורך סימון וזיהוי חפצים לגן הילדים ולבית הספר, אך ביחד עם זאת הן משמשות גם לסימון חפצים אחרים בבית ואפילו במשרד.

כמה עולות מדבקות ממותג הניימלייבלס – על כך במאמר הבא.

 

השימוש במדבקות הניימלייבלס

מדבקות ניימלייבלס מסייעות לזיהוי, מיון וסימון חפצים אישיים של הילדים בגן ובבית הספר. מדובר על מדבקות חזקות, עם חיי מדף ארוכים, בעיצובים, גדלים וצורות שונות שניתן להפיק באופן עצמאי באמצעות אתר אינטרנטי לעיצוב מדבקות אישי. כאשר הילד הולך לבית הספר הן ישמשו לסימון מחברות, ספרי לימוד, כלי כתיבה, קופסת האוכל, בגדים ועוד. המורים מסמנים איתן את התאים של הילדים, את לוח תורני הכיתה, מיון דפי העבודה ועוד. בגן הילדים המדבקות משמשות לזיהוי המגירות האישיות, לתליית שמות, לחלוקת קבוצות התורנים, לסימון משחקים וצעצועים ולסימון חפצים אישיים שהילדים מביאים מהבית.

 

כמה עולות מדבקות הניימלייבלס?

מדבקות הניימלייבלס הן מדבקות זולות ואיכותיות שניתן לרכוש במחירים שונים בהתאם לכמות שאותה רוצים להדפיס. ניתן למצוא מדי פעם עדכונים על מבצעים והנחות בעיקר לפני תחילת שנת הלימודים ולבחור ביחד עם הילדים את המדבקות המתאימות להם. לאחר שבוחרים את הכמות הרצויה, הגודל והצורה שלהן, ניתן להקליד את הטקסט הרצוי, לבחור את גודל הגופן והצבע, לבחור ציור מעוצב או תמונה אישית ולבצע הזמנה אונליין בתשלום מאובטח ובמחיר משתלם. המדבקות הללו מתאימות לסימון בקבוקים ומוצצים לגן או לבית, הן אינן דוהות או מתקלקלות במים, בהקפאה או בחימום ולכן הן נחשבות למותג איכותי ויעיל.

 

מדבקות לצורך קמעוני

כל אדם פרטי יכול לרכוש את מדבקות הניימלייבלס באופן פרטי באתר ולסמן באמצעותן חפצים שונים. לרוב הן משמשות גננות ומורים שרוצים להכין את הכיתה על מנת שתהיה נגישה ונעימה לילדים. מבחר הציורים המגניבים שניתן לבחור הוא נרחב ומסייע לילדים הצעירים לזהות את החפצים האישיים שלהם בקלות. לילדים שכבר יודעים לקרוא ולכתוב ניתן לוותר על הציור, אלא אם רוצים שהמדבקות יהיו מעניינות ומושכות את העין. אפשר לכתוב על המדבקות למי הן שייכות, כלומר את שם הילד והטלפון שלו לצורך מציאת חפצים שהולכים לאיבוד ולשלוח את הילדים לגן ולבית הספר מבלי לחשוש שהחפצים לא יחזרו בסופו של יום. במעונות היום למשל, נוהגים לסמן עם המדבקות בגדים, תיקים, מד חום אישי, חבילת מגבונים, חיתולים, משחות ועוד.

 

מדוע זול יותר להשתמש במדבקות הניימלייבלס?

כאמור, לכל סט של מדבקות הניימלייבלס יש תמחור אחר בהתאם לגודל ולכמות שלהן. אם ניתן להזמין גיליון של 138 מדבקות בעיצוב אישי במחיר של 29.90 ₪, מדובר על עסקה משתלמת הרבה יותר מאשר רכישת גיליונות של מדבקות פשוטות הנמכרות בחנויות. יתרה מכך, מדובר על איכות שאותה לא ניתן להשיג כשרוכשים מדבקות סטנדרטיות עם או בלי עיצוב.

 

פתק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם