כמה עולה מפריד שומנים איכותי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מפריד שומנים הוא מוצר חשוב כיוון שמערכת הביוב לא מותאמת להתמודדות עם שומנים, לעומת חומרים אחרים שהיא נוטה לעמוד בהם. בעת כניסת שומנים בכמות מסוימת למי הביוב, נגרמות בעיות שעשויות להביא לנזקים במערכות הביוב. על כן, התקנת מפריד שומנים נדרש לפי חוק בעסקים מסוימים, וחשוב לדעת איזה מפריד שומנים לקנות כדי שיהיה מתאים עבורכם.

 

מהו מפריד שומנים?

מפריד שומנים כשמו כן הוא – מפריד את השומנים מהמים והחומרים האחרים שזורמים בצינורות למשל מעסקים, כגון מסעדות. מפריד השומנים מונע הצטברות שמן על דפנות צנרת הביוב שעשויה להביא בסופו של דבר לחסימות ונזקים.

מפריד שומנים נפוץ מאוד במסעדות ומפעלים, ואף נדרש בישראל על פי חוק בעסקים מסוימים. זאת, על מנת שלא נגיע כאמור לחסימות במערכת הביוב. למרות הדרישה לכך מצד המדינה, האחריות מוטלת על בעלי העסקים והם נדרשים להתקין מפריד שומנים באופן פרטי בעסק שלהם על מנת לעמוד בדרישות החוק.

 

סוגי מפריד שומנים ועלויות

ישנם כמה סוגים שונים של מפרידי שומנים הפועלים על טכנולוגיות שונות, מיוצרים בתקנים ומקומות ייצור שונים ואף כמובן – נבדלים במחיר.

 

מפריד שומנים אוטומטי

מפריד שומנים big dipper למשל הינו מפריד שומני אמין ונפוץ – במיוחד בארצות הברית. מפריד השומנים הזה עומד בתקנים המחמירים של ארצות הברית ואירופה ומאפשר ספיקה של 1.26-4.73 ליטרים לשניה, תלוי בגודל המפריד שתבחרו.

למפריד השומנים הזה מותקנת מערכת בקרת זמן דיגיטלית העשויה חומרים שעמידים בפני רטיבות ולחות ואף קלים להתקנה. בנוסף, ישנם גוף חימום ומכלול להפרדת שומן המסלק באופן אוטומטי וללא התערבות את השומנים הכלואים אל תוך אספן השמן הניתנת לניקוי במהירות וללא היזקקות למכלית ריקון ייחודית – במקום אל צינורות הביוב.

חשוב לציין כי מפריד השומנים הנ"ל מתהדר גם במערכת הגנת ריחות משוכללת המאפשרת לכם לנהל את העסק שלכם בנחת מבלי לסבול מריח שומן העולה ממפריד השומנים שלכם.

המפריד הספציפי מומלץ לעסקים קטנים שאינם רוצים להתקין מפריד שומני בממדים עצומים כגון פאבים, מסעדות מפוארות, מטבחים קטנים ועסקי קייטרינג – אלא להנות ממפריד שומנים קומפקטי ונוח שניתן להתקין ממש בכל מטבח.

זו הסיבה שמפריד השומנים הזה מתאים לעסקים קטנים – התפעול הוא פשוט, ניתן "לעשות זאת בעצמך" ואף העלות לא גדולה, אלפי שקלים בודדים של השקעה חד פעמית ללא צורך במכלית ריקון, משמע חיסכון של אלפי שקלים בשנה!

 

סיכום

בין אם אתם בעלי עסק קטן בתחום המזון או מפעל ענק, אתם חייבים מפריד שומנים על מנת לשמור על מערכת הביוב תקינה ואף כדי לעמוד בחוק. בעת חיפוש מפריד שומנים, בחרו במוצר שמתאים עבור אופי העסק שלכם. במידה ויש לכם עסק קטן ואתם לא רוצים להתקין מפריד שומני גדול שידרוש תחזוקה וריקון במכלית ריקון –  הקפידו על רכישת מפריד שומני קומפקטי וידידותי למשתמש שניתן לרוקן אותו בעצמכם.

מכונה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם