כמה עולה מדבקות שם לגן הילדים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדבקות לגן הילדים הן כלי הכרחי הן מבחינה פדגוגית והן מבחינה אסתטית.

כיום ניתן להשיג מדבקות לפי סוג, גודל, צבע וכל עיצוב בו תבחרו.

המאמר יפרט כמה עולות מדבקות עם שם לגן הילדים?

 

למה צריך מדבקות בגן הילדים?

גננות רבות הפותחות את שנת הלימודים מסדרות במוקדים שונים מדבקות שם לגן הילדים על מנת שהילדים ידעו מהם החפצים האישיים שלהם. בראש ובראשונה יש להדביק על כל תא או מגירה אישית מדבקת שם כדי שהילד יזהה שזוהי המגירה שלו. בנוסף, המדבקות עם השם מסייעות לילדים להשאיל ספרים מספריית הגן, למצוא את מברשת השיניים שלהם על מנת לצחצח שיניים גם בגן, למצוא את התא בו נמצאים בגדי ההחלפה שלהם, לזהות את קופסת האוכל או התיק האישי שלהם ועוד. למדבקות יש גם תפקיד של אוריינות. כאשר הילד חשוף לשמו במקומות שונים בגן הוא לא רק יזהה אותו וילמד לקרוא ולכתוב אותו, אלא גם ילמד לזהות ולכתוב שמות של ילדים אחרים. כמו כן, מדבקות עליהן רשומים שמות של משחקים או חפצים יעוררו את הילדים מבחינה אוריינית אף הן.

 

כיצד להתאים מדבקות שם לילדים בגיל 3?

ילדים בני 3 צריכים להתחיל לזהות את שמם אך חייבים סימן, לפחות בהתחלה, שירמוז להם שהמגירה או החפץ הוא שלהם. לפיכך, חשוב לצד המדבקה להדביק תמונת פספורט של הילד כדי שיוכל לשייך את הכתוב עליה אליו. גם אם רוצים שהילד יזהה לאט לאט חפצים בשמם, רצוי להדביק תמונה של החפץ לצד מדבקת השם. למשל, לרשום את המילה "לגו" ולהדביק לצידו תמונה של לגו. כך גם כשמדובר על אוריינות חשבונית כשהמטרה היא לזהות את הספרות. מדפיסים מדבקות שעל כל אחת מהן סיפרה ולצידה הכמות שמייצגת אותה. למשל לספרה 4 ניתן להדפיס 4 פרפרים וכן הלאה.

 

כמה עולות מדבקות שם לגן?

אומנם אפשר לרכוש גיליון מדבקות למחשב ולעצב לבד את המדבקות אך עיצוב מקצועי יהיה נוח ואסתטי יותר ולכן הוא מומלץ. ניתן לרכוש גיליון של 138 מדבקות שם מעוצבות עם ציורים מייצגים לזיהוי חפצים בעלות של 29.90 ₪ בלבד בגודל הנבחר. היתרונות של מדבקות בעיצוב אישי כוללות עמידות למים, כך שאם למשל מדביקים אותן על ספלים אישיים, ניתן יהיה להכניס אותן למדיח הכלים והן לא ירדו. בנוסף, ניתן לנקות את החפצים מבלי לחשוש שהמדבקות יהרסו, להכניס למיקרוגל וכד'. הצבע שלהן לא ידהה והן יהיו אף מוגנות מפני שריטות. צריך רק לקחת בחשבון שייתכן שיהיו שינויים בצבעים המופיעים על המסך בעת ההזמנה לבין מה שמופק בפועל. לסיכום, אם אתן גננות או מורות הזקוקות למדבקות שם עבור תאים או מגירות מעץ, מכלי פלסטיק, כלי כתיבה ואביזרים אחרים הזמינו מדבקות שיאפשרו לכן להתנהל בצורה אופטימלית בגן הילדים או בבית הספר.

 

מדבקות בצבעים שונים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם