כמה עולה פאזל עם הרבה חלקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא משנה בני כמה אנחנו, קטנטנים או גדולים. פאזלים הם אחד מהמשחקים הכי פופולריים שיש ותמיד היה.

במשך שנים ארוכות פאזלים הפכו להיות משחק אהוב ופופולרי מאוד בקרב אנשים רבים.

ויש אפילו שעושים פאזלים גדולים מאוד עם הרבה חלקים במשותף עם אנשים אחרים.

 

למה פאזלים

היום אנחנו מוצאים את עצמנו המון מול המסכים. בעבודה, בלימודים, כאשר אנו צופים בטלוויזיה, בנייד, בטאבלט ובעצם רוב היום שלנו הוא מול מסך. פאזל יכול להיות דרך נפלאה ״לנקות״ את הראש ויכול להיות מקום מפלט נהדר לשכוח קצת מהבעיות והמשגרה ולהתעסק רק במשימה של הרכבת הפאזל. הרכבת פאזל הוא אימון מנטלי נהדר למוח שלנו. לכן אם אתם אוהבים קצת לצאת מהשגרה, פאזל יכול להיות דרך מעניינת ונהדרת לעשות זאת.

 

שיתוף פעולה

פאזלים שנעשים בחלקים גדולים, יוצרים שיתוף פעולה בין כמה משתתפים. כאשר מחליטים להרכיב פאזל גדול עם כמה אנשים, רצוי לחלק את הפאזל למשימות וכך להרכיב אותו בחלקים. כל משתתף מרכיב את החלק שלנו וכך אפשר ליצור את הפאזל בשלמותו. משחקי קופסא ופאזל בפרט, יכול להיות תחביב נהדר לגיבוש בין משפחה וחברים ולגרום לכולם לשתף פעולה עבור מטרה משותפת.

ישנם אפילו אנשים שכאשר הם מסיימים לבנות את הפאזל, הם מדביקים את כל החלקים והופכים את הפאזל שלהם לתמונה שהיא חלק מהבית. פאזל יכול להיות משחק מהנה במיוחד ושיתוף פעולה נהדר, אך יכול להיות גם קישוט נהדר לבית. כך שכל פעם שתעברו מליד הפאזל שלכם, תוכלו להיזכר כמה כיף היה בזמן המשפחתי או החברי, והפאזל יוכל לעלות בכם הסיטואציות נהדרות.

 

מחירים

פאזלים פשוטים יחסית עולים כמה מאות שקלים, אך פאזלים עם הרבה חלקים יכולים לעלות ממאות לאלפי שקלים. ההבדל בין המחירים בין פאזל לפאזל הוא מספר החלקים שלו. ישנים פאזלים של 1,000 חלקים שנחשבים יחסית מורכבים לחלק מהאנשים. אך אם מדובר באנשים שבונים פאזלים רבים וכבר בנו פאזל עם הרבה חלקים לפחות כמה פעמים, ישנם פאזלים של אלפי חלקים.

למעשה ככל שתרצו לבנות פאזלים עם מספר גדול יותר של חלקים, כך העלות שלו תגדל. המחירים עשויים להגיע גם לאלפי שקלים במידה ומדובר בפאזל ענקי. כיום ישנם פאזלים ענקיים בגודלם שיכולים להכיל גם יותר מ-40,000 אלף חלקים. דבר זה מצריך ניסיון וידיים נוספות ומיומנות לצלוח את המשימה של בניית הפאזל.

 

לסיכום

פאזלים אהובים בכל גיל, גם על ידי קטנטנים וגם על האנשים המבוגרים ביותר. אנשים רבים מוצאים עניין רב בהרכבת פאזלים. הרכבת פאזל לאנשים רבים הוא מעין אימון מנטלי, שיתוף פעולה עם חברים ומשפחה ובילוי זמן משותף עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. מחירי הפאזלים יכולים לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים אם מדובר בפאזלים מורכבים במיוחד.

 

חלק אחרון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם