כמה עולה פוסטרים גדולים לפרסום כנס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרסום בפוסטרים הוא כלי שיווקי ותקשורתי המודיע על כנסים, מפגשים, אירועים המוניים או לצורך הפצת מידע. המאמר יבדוק כמה עולים פוסטרים גדולים לפרסום כנסים.

 

מה יש בפוסטר שאין בכלי פרסום אחרים?

מרבית בעלי העסקים משתמשים באינטרנט וברשתות החברתיות על מנת להודיע לציבור על מפגשים וכנסים שונים. למרות זאת,  אין כמו פוסטרים להדפסה כאשר רוצים לידע אוכלוסייה בעיר או בשכונה מסוימת על האירועים של בית העסק הקרוב. בדומה להודעות באמצעות פליירים, הפוסטרים יכולים להיות מעוצבים בהזמנה אישית ולספק את כל המידע הדרוש. בניגוד אליהם מדובר על מודעות פומביות ולא אישיות שמניחים בתיבות הדואר, אך גדולות מספיק כדי להרשים. הפוסטר הוא גיליון גדול המלווה בתצלום או איור עם טקסט בפונטים וצבעים שונים שהמסר שלו צריך להיות חד וברור. את הפוסטר תולים על לוחות המודעות במקומות ציבוריים ומכוונים את הקהל להיחשף אליהם. בבתי עסק רבים משתמשים בפוסטרים כדי לידע את העובדים והלקוחות על כנסים ותולים אותם בכניסה לעסק.

 

כיצד משפיעים על הציבור לקרוא את הפוסטר?

החשיפה לפוסטרים נעשית באמצעים ויזואליים ואסתטיקה. ככל שהפוסטר יהיה יותר ברור וצבעוני כך הוא ימשוך יותר תשומת לב. פוסטר שתוכנו כנס צריך להיות מדויק מבחינת הנושא, התאריך, מקום המפגש, התוכנית הכוללת ועלות הכרטיסים במידה ואינו בחינם. המאפיינים של הפוסטר צריכים להיות ייחודיים אך באותה מידה גם לענות לצרכים של הציבור. לכן חשוב לדעת קודם כל מה המטרה שלו ולבחור בעיצוב המתאים. למשל, פרסום על כנס לא חייב לכלול תמונה, אלא ניתן להסתפק בטקסט בלבד. כל זה בהתאם לתקציב של בעלי העסק.

 

מה משפיע על מחיר הפוסטר?

מחיר הפוסטר ייקבע על פי סוג הנייר, האיכות והמשקל שלו בתוספת לעיצוב הגרפי. למשל, פוסטרים לכנסים הנתלים על סטנד בכניסה למקום הכנס יכילו את תכנית הכנס ושמות הנואמים. מדובר על פוסטרים המודפסים על גיליונות גדולים עם עיצוב גרפי מתאים שהעלות שלהם תהיה בהתאם לכמות אותה בוחרים ולאיכות הנייר. על מנת להרשים את הלקוחות או השותפים העסקיים, הפוסטרים שווים את מחירם כיוון שהם ממתגים את העסק במיוחד שמצויר עליהם הלוגו עם כיתוב שם העסק. במקרה הזה הגודל משמעותי ולא ניתן להחליף אותו בכלי שיווקי אחר כמו פרסום באינטרנט.

 

כיצד לבחור בית דפוס זול ואיכותי?

על מנת להדפיס פוסטרים לכנסים יש לבחור בבית דפוס בעל מוניטין, זול ואיכותי שמומחה להדפסות מסוג זה. בנוסף, לבית דפוס מקצועי צריך להיות מכשור טכנולוגי מתקדם על מנת שיפיק פוסטרים איכותיים. כמו כן, ישנה חשיבות לייעוץ אותו מקבלים בבית הדפוס כדי שהפוסטרים יהיו מדויקים הן מבחינת המלל והן מבחינת הנראות. המלצות על בית דפוס מקצועי ניתן למצוא באתרי האינטרנט או באמצעות בתי עסק אחרים שנוהגים להדפיס פוסטרים לכנסים.

 

עמדות פרסום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם