כמה עולה תנור פיצה ביתי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנשים שאוהבים פיצה בצורה מוגזמת (כמונו) לא יכולים להסתפק בהזמנה של מגש מפיצרייה מקומית. שכן, לעיתים יש צורך בגיוון הטעם ובאפשרות להכין את הפיצה עם תוספות שונות, מוגזמות יותר או פחות. כדי שהמצב הזה יתאפשר, אוהבי הפיצה צריכים שיהיה להם תנור פיצה ביתי ואיכותי. יצאנו להגשים לעצמנו חלום ולבדוק כמה עולה תנור פיצה שכזה. הישארו אתנו ותגלו גם אתם את כל הפרטים.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שעומדים מאחורי כתיבת המדריך

הפעם בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על עלויות של תנור פיצה ביתי. מדובר בעצם בחברי קבוצת פייסבוק מוכרת שמאגדת בתוכה אלפי אנשים מכל העולם שהדבר העיקרי שמשותף להם זו העובדה שהם מכורים לפיצה. פנינו אליהם באמצעות פוסט שכתבנו בקבוצה וביקשנו לדעת – למי מהם יש תנור פיצה ביתי? ביקשנו מאלו שצפויים לענות על השאלה, להגיב גם על השאלות הבאות:

  • איזה דגם של תנור פיצה יש ברשותכם?
  • האם אתם מרוצים ממנו?
  • כמה הוא עלה לכם?
  • מתי רכשתם אותו?

לשמחתנו, הגיבו על הפוסט כמה מאות אנשים שענו בצורה מקיפה על השאלות. כך שהתאפשר לנו לציין בפניכם את כל המידע החשוב בנושא.

 

אז כמה עולה תנור פיצה ביתי?

מרבית האנשים ציינו שהם רכשו טאבון פיצה בשנתיים – שלוש האחרונות. כאשר טווח המחירים הוא די רחב. שכן, יש מגוון רחב תנורי פיצה שכוללים פונקציות שונות. אבל האמת היא, שאנחנו לא נכסנו לרבדים עמוקים מידי ולא בחנו את הפרמטרים שעשויים לבוא לידי ביטוי בכל תנור. שכן, מדריך זה יצא לבדוק את העלויות. לכן, ערכנו ממוצע של כל המחירים (כן, אתם לא טועים – ממוצע של מעל ל – 100 נתונים) ובסופו של דבר, התברר לנו שהעלות הממוצעת של תנור פיצה ביתי היא בסביבות ה – 2,500 ₪.

 

העלות היא לא הכול

אם קראתם את הפסקה הקודמת באופן מעמיק, וודאי הבנתם כי העלות היא לא העניין המרכזי בכל הנוגע לרכישה של תנור פיצה. שכן, יש פרמטרים נוספים שצריך לקחת בחשבון. הפרמטר החשוב ביותר הוא האיכות. אתם צריכים בעצם להיות בטוחים שאתם רוכשים תנור שהוא לא רק בעלות סבירה, אלא, הוא גם איכותי.

 

טיפ לרכישת תנו פיצה ביתי

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו אותו הטיפ מבלי שהם בכלל תיאמו אחד עם השני. מדובר בטיפ שינחה אתכם לבחור בתנור פיצה מדגם מסוים ולאחר מכם, יפנה אתכם אל הרשת כדי לברר עם גולשים שאכן בחרתם בתנור איכותי ועמיד. כך תוכלו בעצם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שעשה לנו חשק לפיצה וגרם לנו לצאת לקנות תנור פיצה ביתי. פשוט כי אנחנו לא יכולים לסיים מדריך שכזה מבלי לנגוס במשולש האלוהי. בקרוב אצלכם!

שף

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם