כמה עולה עגלת תאומים מאונטיין באגי ואיך משתמשים בה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שלא כמו עגלות רגילות לילדים, עגלות תאומים הם בדרך כלל מסורבלות וכבדות, ומקשות על ההורים להשתמש בהם ולהתנהל איתם בקלות ביומיום.

העגלות של מאונטיין באגי יוצאות דופן בכל הבחינות, היות והן קלות משקל, צרות באופן יחסי לעגלות תאומים, נוחות לשימוש, נוסעות בקלות וקומפקטיות.

העגלה חזקה במיוחד ועם זאת קלה לשימוש, עקב החומרים המיוחדים מהם היא עשויה.

 

כמה עולה עגלה של מאונטיין באגי?

מחיר העגלות של מאונטיין באגי משתנה בין עגלה לעגלה, ויכול לנוע החל ממאות שקלים ועד 3,000 שקלים לעגלת תאומים מיוחדת. כמובן שזה משתנה בין חנות לחנות ויש עגלות מסוימות שנמכרות במחירי מבצע, אך זהו סדר הגודל של המחיר. לכל דגם יש טווח מחירים שונה וכמובן שהמחיר של עגלת תאומים מיוחדת של מאונטיין באגי יהיה שונה ממחיר של עגלה פשוטה לתינוק יחיד.

איך בוחרים עגלה לתינוק?

הפרמטר הכי חשוב כמובן הוא הבטיחות של העגלה והשמירה על התינוק שלכם. מספיק שהעגלה לא יציבה או שהתינוק לא יושב בה טוב והוא יכול ליפול ולהיחבל. ולכן יש לוודא שהעגלה מתאימה לתינוק שלכם מבחינת הגודל. הפרמטר השני הוא הנוחות של ההורים. עגלה כבדה ומסורבלת תקשה על ההתנהלות ביומיום ותיצור חוסר נוחות בכל טיול או יציאה החוצה עם העגלה. ולכן הקפידו לבדוק את השימוש והנסיעה של עגלה מומלצת בעת הרכישה.

 

על מה חשוב להסתכל בבחירת עגלה?

חשבו על נוחות הילד ועל קלות השימוש בעגלה בכל סוגי השימושים הנפוצים בה – כמובן בנסיעה, אך חשוב לוודא גם תמרון איתה במעברים צרים, נסיעה על מדרכות, עליה במדרגות, נסיעה על משטחים מחוספסים, קיפול והכנסה של העגלה לתא המטען, הגודל שאליו היא מתקפלת, המהירות והקלות שבה היא מתקפלת ואפילו מקום אחסון לשאר הציוד שהתינוק שלכם צריך.

 

איך משתמשים בעגלה של מאונטיין באגי?

העגלות של מאונטיין באגי יוצרו במקור בהתאמה דקדקנית לתנאי שטח קשים, וזה מה שמייחד אותן משאר חברות העגלות. ולכן השימוש בהן יהיה קל בעת נסיעה על משטחים מחוספסים כגון מדרכה, שבילי כורכר ואדמה. התמרון איתה יהיה נוח מעגלות אחרות ודחיפה עם יד אחת תיעשה בקלות. סיבוב העגלה יהיה נוח ויתאפשר גם בדחיפה קלה, וכמובן המידות הצרות שלה יאפשרו כניסה נוחה למעלית או מעבר באזורים צפופים.

 

יתרונות נוספים

העגלה עשויה מחומרים הקלים לשטיפה –הבד נוח וקל לניקוי ושטיפה והשלדה עשויה מאלומיניום. ניתן לכוונן את המושבים בהתאם לרצון הילד – שכיבה או ישיבה. העגלה מצוידת בגלגלים איכותיים שלא יכולים להיקרע אך שומרים על התינוק מפני זעזועים בנסיעה. כיסוי השמש אשר בעגלה נוח ומאוורר, וכן יש בו חלון המאפשר לראות את התינוק.

 

סיכום

עגלות מאונטיין באגי נוחות וקלות לתפעול ולשימוש, מחירם נמוך ביחס לתמורה שמקבלים והשימוש בהם נוח להורים ומקל עליהם את נסיעת העגלה.

טיול בים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם