כמה עולה מוצרי ספורט למאמנים וספורטאים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ספורט זה החיים שלכם? מתאמנים בלי הפסקה ורוצים להפוך את התחביב למקצוע? אם הנהנתם בזמן שקראתם את השאלות הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון.

החלטנו לאחרונה שאנחנו רוצים להתחיל להתאמן יותר בבית ולאמן חברים ומכרים.

רגע לפני שהתחלנו להזמין את כולם אלינו, בדקנו את העלויות של מוצרי ספורט למאמנים וספורטאים.

החלטנו להציג בפניכם את המחירים של  4 המוצרים שחייבים להיות לכל מאמן וספורטאי, כך שאם אתם מתעניינים בנושא, כדאי שתקראו את השורות הבאות:

 

המכשיר הראשון – מולטי טריינר

אתם מכירים אותו מקרוב, אי אפשר להיכנס לשגרת אימונים מבלי לעלות על המולטי טריינר. אנחנו בחרנו לבדוק את המכשיר של חברת YORK  המוכרת. מדובר בדגם מסוג COBRA וגילינו שהעלות שלו עומדת על 1,990 ₪ כאשר הוא מוצע במבצע (אם מצאתם מחיר יותר גבוה מזה, אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולערוך השוואת מחירים, חבל שתשלמו יותר). המכשיר מגיע עם 75 ק"ג משקולות מובנות והוא יהווה עבורכם חלופה מלאה למכון הכושר.

 

המכשיר השני  – ספת משקולות מתקפלת

מוצר ספורט בסיסי נוסף שאתם חייבים שיהיה לכם זה ספת המשקולות המתקפלת. אתם מכירים אותה, היא נמצאת בכל חדר כושר ולצידה אפשר למצוא משקולות בגדלים, צבעים ומשקלים שונים. הספה הזו הכרחית עבור כל מאמן וכל ספורטאי, שכן, היא מאפשרת להרים את המשקולות באופן כזה ששומר על האזורים הבאים בגוף:

  • ברכיים
  • גב
  • כתפיים
  • מפרקי כפות הידיים

אפשר לומר בעצם משקולות ללא ספת משקולות עשויה לגרום לכם או למתאמנים שלכם לפציעה. הספה שלנו עלתה לנו 690 ₪ במבצע דרך טוטל ספורט – הבית של המתאמנים. אם טרם הכרתם את האתר הזה, אתם חייבים להיכנס ללינק ולראות את מוצרי הספורט האיכותיים שלהם שמוצעים במחירים טובים לכל הדעות. להלן הקישור: https://www.totalsport.co.il.

 

המכשיר השלישי – מתקן מתח מקצועי לתלייה על קיר

הוא נמצא בכל בית, בכל מכון כושר ובעצם, אפשר למצוא אותו בכל מקום שיש בו מאמנים מקצועיים וספורטאים. מתקן מתח מקצועי שנתלה על קיר הוא מכשיר חובה בכל מקום שיש בו מכשירי ספורט. כך שאתם לא יכולים לוותר על המתקן הזה. אנחנו רכשנו אותו ב-169 ₪.

 

המכשיר הרביעי – כדור כח SLAM BALL

כדור כח נועד לשימוש באימוני קרוספיט. אם אתם מכירים את התחום ואפילו במעט, אתם יודעים שכדור כזה צריך להיות עמיד במיוחד לא רק לאימוני כח, אלא גם לאימון פונקציונלי בגלל שמטיחים אותו על הרצפה. אנחנו מצאנו כדור איכותי, עמיד שמשרת אותנו כבר מעל 3 שנים לאימונים הפרטיים שלנו וגם לאלו של המתאמנים שלנו. רכשנו אותו ב-80 ₪ בלבד.

אלו היו 4 מוצרי הספורט הנבחרים והמחירים שאתם צפויים לשלם עליהם. אנו מקווים שתרכשו נכון ותשלמו סכום הגיוני עבור כל פריט. שיהיה בהצלחה!

 

מתאמנת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם