כמה עולה סרט סימון לתשתיות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שיפוץ ושדרוג של תשתיות מים וחשמל מצריכות בדרך כלל חפירה משמעותית מתחת לאדמה.

אם בעבר היה צורך לפתוח ממש את כל הקרקע רק כדי לאתר נזילה או כל דבר שרצינו למצוא, כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות ביותר שמאפשרות לנו לראות מה קורה מתחת לאדמה כך שאין צורך לפתוח את כל

התשתית רק כדי לתקן או לשפץ מיקום ספציפי בתשתית.

כדי שתהליך האיתור יתבצע כמו שצריך יש לסמן את התשתיות באמצעות סרט סימון לתשתיות מתאים.

 

מדוע נדרש למפות ולסמן את התשתיות בתוך הקרקע?

כאשר אנחנו מעוניינים לתקן תקלה בתשתיות או לשדרג את התשתית אנחנו מעוניינים לעשות כמה שפחות בלאגן ולהימנע מהרס מיותר. בעבר כל שיפוץ קטן אילץ לפתוח את קו התשתית כולו, והיום למרבה השמחה ניתן להימנע מכך. באמצעות מכשירים מיוחדים החודרים אל פני הקרקע ניתן ממש לראות מה קורה שם ולמצוא את המיקום שדורש טיפול.

 

כך עובדת הטכנולוגיה למיפוי פנים הקרקע

המיפוי ואיתור המיקום אותו אנחנו מחפשים מתבצע באמצעות מערכת השולחת גלים אלקטרו מגנטיים לעומק הקרקע. מכשירים אלו כוללים משדר ומקלט היוצר שדה אלקטרומגנטי המאפשר לנו לראות את פנים הקרקע. מדובר בשיטה יעילה מאוד ברוב החומרים, אך עם זאת ישנם חומרים שמכשירים אלו לא מצליחים "לקלוט" באופן מוצלח כגון גומי או פלסטיק. חוסר המזל הוא שחלקים לא מבוטלים מהתשתיות שלנו עשויים בדיוק מהחומרים הללו.

 

אז כיצד ניתן בכל זאת לקלוט תשתית מגומי או פלסטיק?

כאן בדיוק נכנס לתמונה סרט סימון תשתיות. סרט לסימון תשתיות עשוי מחומר שהמכשירים האלקטרומגנטיים כן קולטים, וכך אנחנו מסוגלים לראות תשתית מכל חומר באמצעות המכשירים.

 

סרטי סימון לכל תשתית

בהתאם לתקן שקבע משרד הבריאות, כל תשתית או צנרת מחויבת בסימון בהתאם לסוג התשתית על מנת שניתן יהיה לראות, לזהות ולאתר אותה בעת ביצוע העבודות בשטח. חברת ש.ח. מגן טכנולוגיות מייבאים סרטי סימון לתשתיות יחד עם עוד מוצרים רבים שנדרשים לאיתור ומיפוי פני קרקע. המוצרים המיובאים לישראל מיוצרים על ידי החברה האנגלית Ltd Radiodetection, שנחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום מערכות איתור תשתיות תת קרקעיות.

 

איזה סוגי סרטי סימון תשתיות יש?

ישנם כל מיני סוגים של סרטי סימון תשתיות וזאת בהתאם לתשתית אותה הם מסמנים. כך למשל ישנם:

  • סרטי סימון כחולים ברוחב של כ-15 ס"מ המסמנים צנרת מי שתייה
  • סרטי סימון סגולים המסמנים צנרת מים שאינם לשתייה כגון מי קולחין, שפכים וכדומה
  • סרטי סימון צהובים לאזהרה לזיהוי Locata להימנעות מפגיעה בתשתיות

 

הזמינו סרטי סימון תשתיות ומוצרים נוספים למיפוי ואיתור תשתיות תת קרקעיות

חברת ש.ח. מגן טכנולוגיות משווקת סרטי סימון לתשתיות ועוד מגוון מוצרים מתקדמים למיפוי ואיתור בתשתיות תת קרקעיות. החברה, שפעילה מעל ל-20 שנה מקפידה להתאים ללקוח את המוצר המדויק לו ולצרכיו ומבין לקוחותיה חברות התשתיות הגדולות בישראל.

 

מחסום משטרתי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם