כמה עולה מכונת תפירה ברנינה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם הגעתם למאמר זה, לא רק שאתם תופרים, אתם גם תופרים חכמים.

ברנינה היא מותג שקיים כבר מעל למאה ומקורותיו השוויצריים רק השביחו אותו עם השנים.

מכונות תפירה של ברניה הם אינן זולות, אך בהתחשב בתמורה שמקבלים עבור כל מכונה, התמורה היא עצומה.

לא בטוחים כמה עולה מכונת תפירה? כל התשובות, ממש כאן

 

קצת על המוצר

כמו שאמרנו, החברה שוויצרית התחילה את דרכה בשנת 1893. החברה למעשה התחילה מחזון, שבו רצו לתעש את תהליך התפירה, עד שהומצאה המכונה הראשונה שלהם. כיום, חברת ברנינה היא יצרנית מכונות התפירה הגדולה ביותר באירופה, עם למעלה מ- 186 מיליון אירו בהכנסות שנתיות. החברה האיכותית ידועה בעיקר בשימוש שלה במתכת כחומר הבסיס של המכונה, מה שתורם לאריכות הימים שלה.

 

למה לקנות מכונת תפירה של ברנינה

מעבר לעמידות של המכונות, חברת ברנינה לקחה צעד אחד קדימה את אומנות התפירה. באמצעות דיגיטציה חלקית שעברו מכונות התפריה שלהן, ניתן כיום לרכוש מכונת תפירה שאפשר "להדפיס" איתה צורות, אותיות ומספרים שמתוכנתים מראש במכונה. בנוסף על כך, חוזק המכונה והמוצרים הנלווים שלה מספיק עמידים כך שאפילו הדגמים "הבסיסיים" יותר שלה יכולים לתפור בקלות את הבדים הנוקשים ביותר, כמו ג'ינסים בדי חורף עבים וטלאים.

 

טווח המחירים של מכונות תפירה ברנינה

לחברה יש מגוון לא קטן של מכונות תפירה שזמינות למכירה בארץ. טווח המחירים מתחיל ב- 5,000 ₪ ויכול להגיע גם עד ל- 14,000 ₪. ההבדל בין מכונות תפירה של ברנינה למכונות תפירה מחברות אחרות הוא שברנינה מציעה כבר מדגם הבסיס שלה מכונת תפירה מקצועית, עמידה, חזקה ובטיחותית יותר משאר החברות

 

האם המחיר מוצדק

מחיר התחלתי למכונת התפירה של ברנינה הוא בהחלט לא נמוך. אך מה אנחנו מקבלים בתמורה? אחריות ל- 5 שנים, עמידות לאורך זמן, מעל ל- 90 אפשרויות תפירה, לולאה אוטומטית, כפתורים וצג נגיש, קומפקטיות ועשרות תוכנות תפירה אפשריות

 

האם המכונה מתאימה לסטודנטים

סטודנטים שלומדים עיצוב אופנה חייבים שתהיה להם מכונת תפירה. אין ספק שהמחיר לא זול, אך אם פורסים תשלומים ועובדים תוך כדי הלימודים, סטודנט לעיצוב אופנה יכול בתוך שנה לסיים לשלם על פיסת ציוד שתלווה אותו הרבה אחרי תקופת הלימודים שלו. מה שכן – חשוב להיות ערוך כלכלית במידה ואכן הולכים על מכונה של ברנינה.

 

מילים אחרונות לתופרים

למי מתאימות מכונות תפירה של ברנינה? תכל'ס, לכולם. תופרים חובבים, תופרים וותיקים, מקצוענים, בעלי עסקי אופנה וגם לפלוגות לוחמים שמייצרות ציוד ואביזרי בד – כל אלה ייהנו מאוד מהביצועים של מכונות התפירה האלו. מכונת תפירה איכותית מייעלת את זמן השימוש בה, מחברת ורוקמת על בדים ביעילות רבה יותר ומאפשרת עבודה בנפח גדול יותר. ברנינה – שווה את המחיר.

 

אישה תופרת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם