כמה עולה רצועות התנגדות מקצועיות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רצועות התנגדות הן מעין גומיות אשר נועדו להתנגד לעוצמת הגוף, ובכך להפעיל עליו לחץ והשרירים שלו יעבדו כמו שצריך.

ישנם מחירים שונים לרצועות ההתנגדות, אך המקצועיות שבהן שוות כל שקל שנבזבז.

ניתן להתאמן איתן בבית או בחדר הכושר, ואלו אחד מהיתרונות המובהקים שלהן.

היא מתאימה עצמה לכוח שהגוף שלנו מפעיל, ובכך אינה גורמת לפציעות חמורות ולשחיקת עצמות.

 

רצועות ההתנגדות – מנצחות כל תחרות

אם אי פעם התלבטתם האם לקנות את אותן הרצועות בשל המחיר שלהן, דעו כי הן מגיעות בשלל מחירים וניתן לחפש היטב ולמצוא את אותה הרצועה במחיר מוזל יותר, במקום אחר. הן מושלמות, מאחר והן נכנסות בכל תיק, אפשר להתאמן איתן בכל מקום והן קלות משקל. יש בהן המון יתרונות, בעיקר כי הן מעצימות את האימון שאנו רוצים לבצע, ובהחלט ניתן לבצעו בצורה מקצועית כשאנו מחזיקים בהן.

 

מחירן משתלם בהתאם לתוצאות שלכם

כשאנו רוצים לקנות רצועות התנגדות מקצועיות חשוב לנו לוודא את מחיריהן ואת האיכות שלהן. ישנן רצועות שניתן לקנות בזיל הזול, החל מ49₪ בממוצע, והן מתאימות במיוחד עבור מתחילים ואנשים שלא מרבים להתאמן באופן קבוע. הן מתאימות לאימונים קלים ואינן מפעילות את הכוח המקסימלי שהגוף יודע להפעיל, בשל האיכות שלהן. למי שאין כרגע התקציב להשקיע ברצועות, יכול למצוא תחליף זול. בכל מקרה אם כבר הנכם חושבים על קניית רצועת התנגדות, ההמלצה היא לקנות אחת איכותית שתתן לכם את מירב התפוקה מכך.

 

רצועות מקצועיות מקנות גם תחושת ביטחון

כשאנו בוחרים לרכוש רצועות התנגדות מקצועיות, אנו גם בוחרים ברצועות חזקות מאוד ויציבות, כאלה שלא משנה כמה כוח גוף תפעיל עליהן, הן לא ייקרעו כאן יישחקו. זה היופי שבהן, מחיריהן נעים סביב ה – 200₪ לרצועה מקצועית אך בין הפשוטות, ויכולים להגיע גם לאיזור ה – 800₪ לרצועות אימון מאוד מקצועיות ואמינות, כמו TRX  למשל, שזו החברה המקורית והוותיקה שבהן.

 

קנייה אחת ואתם מסודרים לתמיד

כמו בכל קנייה איכותית, כשאתם בוחרים לקנות רצועות התנגדות מקצועיות, אתם בעצם לוקחים בחשבון כי הן תשארנה איתכן שנים קדימה. לכן חשוב להקפיד על קריאת הנתונים של הרצועה, להבין מאיזו חברה היא מיוצרת והאם יש עליה המלצות בכלל. יש הרבה רצועות שלמראית עין ניראות איכותיות, אך לא תמיד זהו הדבר. לכן אם אתם מתאמנים בצורה קבועה ונהנים מזה, העדיפות היא לקנות רצועה איכותית ויקרה מחברה טובה, שתשמש אתכם למשך הזמן, ותתן תמורה טובה למחיר הגבוה שלה.

 

היעילות מנצחת בפער את העלות

אז כן, אמנם רק רצועת התנגדות יכולה לעלות מאות שקלים, ואולי לא תראו בכך תועלת רבה, אך למען האמת שיש בה כל כך הרבה תועלת. היא יכולה להישאר עמכם במשך שנים, ואיתה תוכלו להתאמן בכל המצבים. בבית, בחדר הכושר ובכל מקום בו תחפצו להתאמן איתה.

מתאמנת

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם