כמה עולה קעקוע אולד סקול

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עולם הקעקועים הוא עולם מגוון, אמנותי, יצירתי ומעל הכל – צבעוני! הקעקועים מכניסים חיים לכל מי שבוחר לעשות אותם, והם יכולים להביא לידי ביטוי אופי, מחשבות, תהיות, משפטים יפים ואיורים שנוגעים לליבו של

המתקעקע.

בין כל הסגנונות הקיימים בעולם הקעקועים, ניתן להבחין באחד מהבולטים ביותר מביניהם – קעקוע אולד סקול.

קעקוע אולד סקול אהוב על כל מיני אנשים ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל, והיום יצאנו לבדוק כמה עולה קעקוע אולד סקול שכזה.

אז במה זה תלוי ועם איזה סכום תצטרכו להיערך מראש? יצאנו לבדוק וחזרנו עם התשובות שהכי מעניינות אתכם.

 

בואו נדבר במספרים – כמה עולה קעקוע אולד סקול?

תכף נגיע לשלב שבו נצלול אל הפרטים החשובים כמו מה זה קעקוע אולד סקול ואילו צורות הוא יכול להביא איתו, אבל בואו נתחיל מהשאלה שמעניינת את כולנו, והיא כמה עולה קעקוע אולד סקול. אז המחיר של קעקוע אולד סקול יכול לנוע בין טווח של כ-250 ש"ח עבור קעקוע קטן וסמלי יחסית, ויכול גם להגיע למחירים של 4,000 ש"ח, 5,000 ש"ח ואפילו יותר.

הקריטריונים שיקבעו כמה עולה קעקוע אולד סקול, וקעקועים בכלל, הם הקריטריונים הבאים:

  1. הצבעוניות של הקעקוע – קעקוע צבעוני יותר יהיה יקר יותר, משום שהוא דורש הקפדה הרבה יותר ברורה והוא יורד לפרטים הקטנים ביותר בקעקוע.
  2. הגודל של הקעקוע – ככל שהקעקוע יהיה קטן יותר כך מחירו יהיה נמוך יותר, לעומת קעקוע גדול יותר שיביא איתו מחיר גבוה יותר.
  3. אופי הקעקוע – קעקועים מורכבים יותר יביאו איתם מחירים גבוהים יותר, זאת לעומת קעקועים פשוטים יותר לביצוע שיוכלו לשמור על מסגרת מחיר נמוכה באופן יחסי.

 

מהו קעקוע אולד סקול?

אחרי ששמנו את נושא המחיר מאחורינו, אנחנו יכולים לגשת לנושא מעניין לא פחות, והוא מהו קעקוע אולד סקול? קעקוע אולד סקול הוא קעקוע שמביע סגנונות אמנותיים של תחילת המאה ה-20. אנחנו מדברים כאן על אלמנטים כמו ורדים, מלחים, נערות צעירות ושופעות חזה, שושנים ועוד.

אל הקעקועים האלו מתחברים הרבה מאוד אנשים, בין אם הם באים מעולמות של רוקנרול, אופנועים ופאבים, ובין אם הם פשוט מתחברים אל הסגנון הכל כך ייחודי הזה. ניתן לראות היום מאות עשרות אנשים ברחבי העולם שסגנון האולד סקול מלווה אותם לא רק בקעקועים, אלא גם באורח החיים שהם מנהלים.

 

קעקוע אולד סקול עושים בסטודיו שמתמחה בעניין

לסיכום, על מנת שתוכלו לבחור בקעקוע אולד סקול שיספק אתכם ויתן לכם מענה הולם לכל הצרכים שלכם, כדאי לבחור בסטודיו לקעקועים שמספק קעקועים מקצועיים, איכותיים ויפים. סטודיו אופס קעקועים הוא בדיוק הסטודיו הזה, ולכן אנחנו ממליצים לכם לבקר בו בהקדם האפשרי. הסטודיו ממוקם בחיפה, ותוכלו לקבוע את התור שלכם במספר הטלפון 072-330-5961. תתקעקעו ותהנו!

 

העין וציפורים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם