כמה עולה קרש חיתוך יוקרתי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הקורונה הביאה עימה חסרונות רבים כמו, סגרים, בידודים, חולים מאומתים.

אך עם זאת, הביאה עימה, גם יתרון אחד גדול והוא פיתוח ענף הקולינריה והבישול.

אלפי גברים ונשים, החלו לבשל בצורה חובבנית, ומקצועית בזכות הקורונה.

נפתחו בתי עסק רבים, קטנים וגדולים, אשר פיתחו ענף אחר, ענף אביזרי המטבח.

זאת, בשיתוף עם התפתחות הטכנולוגיה אשר קרתה בשנה האחרונה, גרם לתחום אביזרי המטבח להפוך למעצמה ענקית.

 

אביזרי מטבח

פיתוח המטבח, ועליית הרמה העולמית בקולינריה, חייבה את שאר העולם להשתדרג בכל התחומים, אשר נחשבים כתחומים תומכים, בעולם המטבח. כך, התפתח והשתדרג לו פי כמה, תחום אביזרי המטבח. היום, סכין שף מקצועית, בלנדר חדשני או קרש חיתוך יוקרתי, נחשבים למתנות הכי פופולריות ונחשקות. אביזרי המטבח השתדרגו באיכות ובנראות, אך עם זאת, מחירם ירד בעקבות הביקוש הרב.

 

קרש חיתוך

אביזר מטבח מיוחד במינו, הוא קרש חיתוך. הסיבה לכך שהוא כה מיוחד, היא ההיסטוריה שלו. לא רבים יודעים, אך קרש חיתוך, היה האביזר הראשון שהומצא למטבח, יחד עם הסכ"ום, וכלי האוכל. קרש חיתוך, הוא אביזר בלתי נפרד מעולם המטבח, וכיום, ישנו מגוון עצום של קרשי חיתוך, מכל הסוגים ובכל המחירים.

 

איזה קרש עדיף לרכוש

לא רבים יודעים, כמה רחב מגוון קרשי החיתוך בשוק כיום. ישנם קרשי חיתוך מפלסטיק, קרשי חיתוך מעצים שונים, כמו עצי אלון וברוש. ישנם קרשי חיתוך בעלי ידיות החזקה, קרשי חיתוך בטוחים לילדים, קרשי חיתוך עם גומי, ועוד. כמו כן, קרשי החיתוך השונים, קיימים בכל הגדלים והצבעים שרק תוכלו לדמיין. ובכן, על מנת לבחור איזה קרש אתם צריכים, החליטו למה היא תשמש, שכן לקרשים השונים, קיימים שימושים שונים.

 

קרש עץ

קרש חיתוך העשויה עץ, יכולה לשמש לחיתוך דברים מוצקים כמו אגוזים, גבינות, וגם תתאים לירקות, ופירות בעלי כמות נמוכה של נוזל כגון בטטות, תפוחי עץ וכו. לעומת זאת, אם הנכם מעוניינים לחתוך דברים בעלי אחוז נוזל גבוה יותר, כגון עגבנייה, בשרים למיניהם, ודגים שונים, כדאי לכם לבחור בקרש חיתוך מסוג פלסטיק.

 

עיצובים מיוחדים

אם תרצו לקנות קרש חיתוך, בתור מתנה לאדם קרוב לכם, תוכלו לעצב קרש חיתוך מיוחדת עבורו, בתוספת חריטת שמו, וסימן שמסמל אותו. קרש זו, כמובן תהיה יקרה יותר מקרשים רגילות, שכן היא נעשית בהכנה אישית. קרשי חיתוך מסוג זה, לא תמצאו בכל חנות לאביזרי מטבח, אך אם תחפשו באינטרנט, תמצאו מגוון בתי עסק, אשר יוכלו להכין לכם את המתנה המושלמת.

 

כמה תעלה לי קרש חיתוך

קרשי חיתוך, הם מצרך בסיסי במטבח, ולכן מחירם של קרשי חיתוך רגילות, יעמוד בממוצע במחיר של כ 9.90 שקלים, ויכולה להגיע למחיר של כ13.90 שקלים. המחיר, תלוי בגודל וסוג הקרש, וכן, גם בבית העסק המוכר.

 

ירקות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם