כמה עולה חוברת של דפי עבודה לכיתות א'

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הילד שלכם עולה לכיתה א? מעבר למסגרת לימוד חדשה אינו חוויה קלה עבור אף אחד ובמיוחד עבור ילדים.

לשם כך חשוב להעניק לילדכם סיוע באמצעות תרגול דפי עבודה מיוחדים עבור כיתה א'! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

למה כדאי לרכוש חוברת של דפי עבודה לכיתה א'?

כמו כל הורים טובים, גם אנחנו רוצים להעניק לילדים שלנו את הכניסה החלקה ביותר עבור כיתה א. לשם כך, כדאי מאוד לתרגל עם הילדים חוברות דפי עבודה לכיתה א' על מנת לחזק את יכולות ההתפתחות והיצירה שלהם. תרגול זה יקל על הילדים שלכם להתמודד עם החומר הנלמד במסגרת השנה הראשונה שלהם בבית הספר. מטרת דפי העבודה היא תרגול מגוון של מספר נושאים הנלמדים בכיתה א כמו אותיות, מספרים, זיהוי צורות ותרגילי מחשבה בסיסיים נוספים. באופן זה, ילדיכם יוכלו להנות מיתרון יחסי שיקל עליהם מאוד להתמודד עם החומר.

יתרון נוסף שכרוך בתרגול חוברת עבודה לכיתה א' הוא יתרון מנטלי. כזכור, חווית העליה לכיתה א' איננה חוויה קלה עבור ילדים שסיימו זה עתה גן חובה ורגילים למסגרת שונה לגמרי. כל עוד ילדיכם מתרגלים את החומר במהלך כיתה א', הם יוכלו להיות רגועים ובטוחים יותר ביכולותיהם כתוצאה מתחושת ההצלחה הנלווית לקבלת ציונים גבוהים בבית הספר. כל זאת, הודות לתרגול מוקדם ותדיר של החומר הנלמד באמצעות תרגול חוברות דפי העבודה הייעודיים לכיתה א'.

 

מה מכילות חוברות דפי עבודה לכיתה א'?

חוברות דפי עבודה עבור כיתה א' מכילות תרגול ממוקד של אותיות, מספרים וצורות. דפי העבודה מתוכננים בצורה של תרגולים לזיהוי הצורה או המספר הנכון. כך למשל, ניתן למצוא בחוברת דפי העבודה תרגיל שבו המשימה המוטלת היא מתיחת קו בין החיה המצוירת בצד האחד של הדף לבין שמה הכתוב בצד השני. דוגמא נוספת, ניתן למצוא בחוברת התרגילים משימה של השלמת רצפים של מספרים חסרים מתוך שורה של מספרים מ- 1 – 10. כל המשימות האלו מתרגלות למעשה את היצירתיות ויכולות הקליטה של ילדיכם ומהווים חיזוק מעולה לתרגילים ולמשימות שבהם הם צפויים להיתקל בשיעורי הבית בבית הספר.

 

כמה עולות חוברות דפי עבודה לכיתה א'?

מחירן של חוברות דפי עבודה לכיתה א' נע סביב 12.9 ₪. מדובר במחיר הוגן למדי עבור מארז שלם המכיל כ-2 חוברות שונות. מטרת המקבץ הוא התאמת החומר לתלמידי כיתה א' והגברת יכולות ההתפתחות והיצירתיות השכלית שלהם. כך תוכלו להיות בטוחים שילדיכם יקבלו את התרגול הטוב ביותר עבור הלימודים בבית הספר.

 

לסיכום

אם גם הילד או הילדה שלכם עולים לכיתה א', זהו זמן מושלם לרכוש עבורם דפי עבודה לתרגול החומר הנלמד בכיתה א'. תרגול החומרים בחוברת תסייע לפיתוח היצירתיות והמחשבה שלהם ותעניק להם ביטחון עצמי רב ביכולתם לפתור תרגילים שבהם יתקלו בעתיד.

עיפרו ומחברת

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם