כמה עולה לאחסן תכולת דירה במחסן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא תאמינו כמה פתרונות אחסון הם נפוצים למגוון מטרות וכפתרונות לבעיות שונות בין אם אין מקום בבית, טיסה לתקופה ארוכה, שיפוצים, מעברי דירה ועוד.

כמה עולה לאחסן במחסנים השונים, איפה הם נמצאים וכל מה שצריך לדעת על כך.

 

איפה ניתן למצוא מחסנים להשכרה?

המחסן הירוק מציע לכם שירותי אחסנה במיקומים שונים כמו ירושלים, תל אביב ומושבים שונים במיקומים אסטרטגיים. המחסנים מתוחזקים היטב ומספקים אבטחה, איטום ובידוד שישמרו על החפצים שלכם בתנאים האופטימליים.

 

מי משתמש בשירותי אחסון?

תתפלאו לשמוע כי אנשים רבים פוגשים בבעיית אחסון פעמים רבות בחייהם כמו –

  • אחסון משרדים לתקופת שיפוצים או מעבר למקום חדש.
  • אחסון תכולת הדירה וציוד אישי בתקופת מעבר בין דירות, בניית בית חדש, רילוקיישן לחו"ל או תקופת שיפוצים.
  • אחסון לציוד של עסקים שונים המשומש רק בתקופות מסוימות בשנה כמו אמצעי קירור וחימום, במות וכו'.
  • ציוד גדול של חברות וארגונים.

 

כמה עולה איחסון כזה?

עלות האחסון נקבעת על פי מספר הקובים (מטר מעוקב) הנדרשים לאחסון. עלות ההשכרה לקוב תשתנה על פי מיקום האחסון – קומת קרקע או גבוה יותר כשעלות באחסון בקומה גבוהה ופחות נגישה תעלה פחות. ומשך זמן ההשכרה – ככל שהתקופה תהיה ארוכה יותר מחיר ההשכרה יהיה נמוך יותר.
לפניכם מחירון משוער של השכרת מחסנים –
קומת קרקע – 45 שקלים לקוב
חודש עד 3 חודשים – 45 שקלים לקוב
3 חודשים עד 6 חודשים – 40 שקלים לקוב
6 חודשים עד שנה – 38 שקלים לקוב
שנה ומעלה – 35 שקלים לקוב

 

מה מקבלים במחיר שירותי האחסון?

האזור בו נמצאים המחסנים ממוגן ומצויד במערכות אבטחה, מצלמות ואזעקה המחוברת לחברת שמירה, ניתן לשכור מחסנים בגדלים שונים לכל המטרות – אחסון תכולת דירה לטווח ארוך וקצר, אחסון משרדים, אחסון כלי עבודה לאנשי מקצוע, אחסון כלי רכב יקרים כמו רכבי אספנות, אופנועים ורכבי שטח בהם משתמשים לעיתים ולא באופן יומיומי וכמובן שירות מחסן אישי בכל פעם שהמאחסנים ירצו להגיע ולקחת או להשתמש בציוד המאוחסן.

 

מה חשוב לבדוק כששוכרים מחסן?

חשוב לוודא שהמפתח של המחסן שלכם נמצא אצלכם ולא אצל אף אחד אחר, שניתן להגיע אל המחסנים באופן חופשי בשעות מתאימות ולא רק בשעות לילה או בוקר מוקדמות, גישה נוחה עם הרכב הפרטי שלכם במקרה הצורך או ללא גישה אם אין לכם צורך בחפצים שאחסנתם לכל התקופה ובעיקר תנאי אופטימליים שימנעו ככל האפשר נזקים מפגעי מזג אוויר, גניבות או הרס.

 

לסיכום

בפעם הבאה שאתם שוברים את הראש על יותר מדי ציוד שיש לכם אם זה בעסק או בבית הפרטי, מחפשים פתרון זמני לציוד, לרכב או לחפצים אישיים שמרו בראש את פתרונות האחסון שניתן למצוא במחסן הירוק ולהנות מציוד שמור במקום אחד וראש שקט.

מתחם להשכרה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם