כמה עולה רכישת אופיס ואיך ניתן להשיג אותו בזול

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער ברחבי הרשת שנוגע לרכישה של אופיס למחשבים ניידים ונייחים. שיח זה בא לידי ביטוי כנראה בעקבות פוסט שבו צוין כי אדם מבוגר רכש את האופיס במחיר יקר מאוד דרך חנות לא מוסמכת. הדבר גרם לנו לבחון את העניין מקרוב ולצאת לבדוק איפה כל אחד יוכל להשיג את האופיס בזול ובקלות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שאפשרו לנו להבין איך קונים אופיס באופן הטוב ביותר, כמה הוא צפוי לעלות וכמובן – איך אפשר להשיג אותו בזול. כדי שתוכלו לדעת במי מדובר, נציין בפניכם שהגורמים הללו הם גולשים שנענו לבקשה שפרסמנו באחת מקבוצות הפייסבוק המוכרות שעוסקות בתחום המחשוב והחומרה. זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים שהקדישו מזמנם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על קוראים רבים.

 

בחירה של אופיס שעונה לצרכים שלכם

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לאפשרות של רכישת אופיס בזול, יצאנו לבדוק כמה תשלמו על אופיס. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שהעלויות משתנות בהתאם לאופיס שאתם צריכים. שכן, יש אופיס משנים שונות, למשל:

  • אופיס 2021
  • אופיס 2019
  • אופיס 2018 ועוד

כך שאתם צריכים קודם כל לבחור את האופיס המתאים לכם ורק לאחר מכן לצאת ולבדוק את העלות שלו.

 

אז כמה עולה רכישה של אופיס?

אנחנו לא נשאיר אתכם בידיים ריקות. לכן, יצאנו לבדוק מהם המחירים הממוצעים של אופיס משנים שונות. אופיס 2010 עולה כיום בסביבות ה – 110 ₪ והעלות שלו יכולה להגיע גם ל – 160 ₪ ויותר. אופיס משנת 2021 יעלה לכם בסביבות ה –400 ₪ ואם תשכילו לחפש אותו בזול, תוכלו לרכוש אותו בעלות של  140 ₪ בלבד.

 

אז איך תשיגו את האופיס שלכם בזול?

כדי שתוכלו להשיג את האופיס שלכם בזול, אתם צריכים להיכנס לאתרים של השוואות מחירים ולבדוק את העלויות של האופיס הנבחר. כך שאם אתם למשל צריכים אופיס 2021, אתם יכולים להיכנס לאתר השוואות מחירים ולבדוק את העלויות השונות. כך תוכלו לדעת מהו המחיר הזול ביותר שאתם צפויים לשלם על האופיס ולבחור את הרכישה בחנות הנבחרת. כדאי שתדעו שלעיתים, אתם עשויים למצוא את האופיס במחיר זול אבל בסופו של דבר, יתברר לכם שיש תוספות שונות שתצטרכו לשלם עליו כמו עלות משלוח. אז כדאי שתיקחו זאת בחשבון רגע לפני שתבצעו את ההזמנה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות השונות של אופיס משנים שונות. כעת, ידוע לכם איך להשיג את האופיס הבא שלכם בזול, כך שנותר לכם רק לצאת ולבדוק מאיפה אתם תקנו אותו. שיהיה לכם בהצלחה.

מחשב נייד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם