כמה עולה מנוי לxbox game pass

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד מהדברים המתקדמים שניתן למצוא בעולם המחשקים, אלו מנויים רחבים שמאפשרים גישה מהירה לכמות אדירה של משחקים שונים, בצורה נוחה, עם הרבה הטבות בדרך והנחות למוצרים ומשחקים נוספים. מנוי אקס בוקס גיים פאס זהו מנוי שנותן גישה לאחת מהספריות משחקים הגדולות, יחד עם אפשרויות בונוס נוספות והרבה דברים שווים שאתם חייבים לנסות לעצמכם.

 

על המנוי אקס בוקס גיים פאס

המנוי הנהדר xbox game pass, פותח לכם גישה לחמש מאות משחקים חדשים, אפשרות לשחק אונליין עם חברים, ואפשרות ליהנות מכל החנות אשר נפתחת לכם בחשבון. ישנם מגוון רחב של משחקים מבית מיקרוסופט, ועוד מאות משחקים מוכנים להורדה. עם המנוי תקבלו את המגוון העצום של משחקים חדשים מכל הקטגוריות השונות ולכל הגילאים. בנוסף, השירות אונליין מגיע אליכם עם ספריית המשחקים העצומה.

 

מגוון ועדכונים

הספרייה של חמש מאוד המחשקים שתפתח לכם, גם באקס בוקס וגם במחשב, מונה בין היתר משחקי פיפא, מיינקראפסט, פורזה, באטלפילד ועוד המון. בנוסף לכך, הספרייה ממשיכה להתעדכן במשחקים חדשים, הרבה פעמים לפני שהם בכלל יוצאים, ותוכלו להסתכל באתרים וברשימות המפורטות על כל עדכוני המשחקים הבאים שהולכים להגיע.

 

מה עוד תקבלו

לאחר רכישת המנוי, ספריית המחשקים תיפתח לכם גם בקונסולה וגם במחשב, ומהר תגלו שהמנוי אקס בוקס לייב גולד גם הוא כלול במנוי הזה, כך שתקבלו את האפשרות לשחק אונליין עם חבריכם בכל המשחקים שלכם. דבר נוסף שתקבלו במסגרת המנוי, זוהי הגישה לכותרים מוצלחים וחדשים של משחקים מובילים רבים, תוכלו לקבל את כל העדכונים והפרסומים יחד עם הגישה למשחקים החדשים של חברת אי איי ישירות לחשבונכם.

 

רק למנויים

אחד הדברים השווים ביותר שתוכלו לקבל עם המנוי, אלו הן הצעות משתלמות, הנחות גדולות והטבות ייחודיות שיהיו פתוחות למנויים בלבד. עם מחיר משתלם, עדכונים שוטפים, וכל כך הרבה הטבות משתלמות שמאפשרות לכם להרחיב את הספרייה שלכם ולהכיר משחקים ומוצרים חדשים, אין ספק שזה מנוי פופולארי למדי שיכול מאוד להיות שזה בדיוק מה שתרצו לעצמכם.

 

רכישת המנוי ועלות המנוי

אם אתם רוכשים את המנוי דרך המכשיר עצמו, תחויבו באופן אוטומטי בכל חודש, ולאחר שנה המנוי יתחדש אוטומטית. ברכישה דרך האתר, מדובר בתשלום חד פעמי על תקופה מוגדרת מראש, ואם המנוי יסתיים לא תחויבו שוב, והמערכת תשלח לכם הודעה מתריעה על כך שאתם קרובים לביום תקופת המנוי. וכך תוכלו לשלם מראש, להיות בנחת, בלי חיובים חודשיים, כרגע המחיר בהנחה, והוא עומד על שלוש מאות חמישים שקלים לשנה.

 

לסיכום

אם יש לכם התבלטות, בואו ותחשבו על כל מה שטוב בבחירה, ספרייה עצומה של משחקים, חיסכון כספי עצום, רכישה פשוטה מהירה, שירות עם נציגים שמסייע בכל מה שתרצו עד השעות המאוחרות של הלילה בכל יום בשבוע ותמיכה שוטפת, יחד עם חוויה של רכישה ומשחק שלכל אחד יכול ליהנות ממנה. ברגע שתנסו בעצמכם, כבר תבינו לבד שזאת בירה מנצחת שאתם חייבים לעצמכם.

שלטים ומכשיר

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם