כמה עולה מחולל חמצן נייד P2

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחולל חמצן חלק חשוב מהשגרה היומיות של אנשים רבים ומסייע להעלאת איכות רמת החיים שלהם.

מחלות נשימה כמו אסתמה ו – COPD הן מחלות נפוצות בקרב האוכלוסייה הרבה ולא מעט אנשים מנסים לשפר כמיטב יכולתם את איכות חייהם.

על ידי מחולל חמצן זה, מתאפשר לחולים הסובלים ממחלת נשימה להיעזר במקור חמצן נוסף.

 

רגע לפני המחיר, בואו נבין מהו מחולל חמצן

מחולל חמצן יכול להגיע בצורה נייד או בצורה נייח והם פיתוח חדש ומתקדם למכונת ההנשמה הגדולה והמסורבלת הנמצאת בבתי החולים. אומנם זהו לא תחליף של מכונת הנשמה, אך כן נועד לסייע לאנשים הסובלים ממחלות ריאה ודרכי הנשימה. מחוללי החמצן הניידים קטנים וקלים במשקלם מה שמאפשר לחולים להשתמש בו ולהסתובב איתו בצורה חופשית ויומיומית.

 

מחולל חמצן מסוג P2

היום בשוק משווקים ומוצעים למכירה סוגים רבים של מחוללי חמצן אשר יכולים להגיע לרמות חמצן שונות, במשקלים וגדלים שונים וכמובן במחירים שונים. הדגם מסוג P2 הוא מהחדשנים בתחום מחוללי החמצן והוא מאפשר דרגות זרימה של חמצן בין 1 ליטר ועד 5 ליטרים לדקה. כיוון שהוא מהחדשנים בתחום, החברה דאגה שיהיה קל לנשיאה ושימוש יומיומי ולכן הוא מהקלים והשקטים מבין המחוללים.

 

תמחור של מחלול חמצן נייד מסוג P2

ניתן לרכוש במקומות שונים ברחבי האינטרנט את סוג הדגם הספציפי הזה. למשל, באתר בשם Medox הוא משווק בעלות של 8400 שקלים. באתר Goodlife הדגם משווק בעלות 9,990 שקלים.  באתר קוסמוטרייד הדגם משווק גם כן בעלות של 9,990 שקלים. מתוך שלוש דוגמאות אלו ניתן להסיק כי המחירים עבור מחוללי חמצן הם מחירים שיש להשקיע בהם מחשבה טרם הקנייה.

 

אופציה נוספת מלבד קנייה – השכרה / יד שנייה / קופות החולים

אלטרנטיבה  נוספת לשימוש במחולל חמצן נייד אך ללא הוצאה כה ניכרת מהחשבון בנק האישי, הוא שימוש במחולל יד שניה. מחולל זה ניתן להשיג ביד שרה, דרך קופות החולים ודרך אנשים אשר סיימו את השימוש בשלהם ומוכרים במכיר יד שנייה באתרים שונים ברחבי האינטרנט. ביד שרה יש להשאיר פיקדון שסכומו 1,200 שקלים אשר יחזור למטופל בעת החזרת המחולל.

בקופות החולים גם כן ניתן למצוא מענה לגבי קבלת השכרה של אחד מהמכשירים התורמים לסיוע נשימתי וביניהם מחולל החמצן. קופות החולים טרם המתן עבור השכרת מחולל חמצן דורשות אישור גורם מוסמך הניתן בתוך רופאי קופת החולים. לרוב יש זמן המתנה עבור קבלת מכשיר זה, אך הוא מתבצע בסבסוד של הקופה.

 

לסיכום

מחוללי חמצן הם מכשירים המסייעים נשימתית למטופלים אשר זקוקים לקבלת חמצן ממקור נוסף בשגרת חייהם. מכשירים אלו קיימים במגוון רב השונה אחד מהשני מבחינת כמות החמצן, אורך חיי הסוללה והמחיר. המחיר של מחולל חמצן בקנייה יד ראשונה נע קרוב ל – 10,000 שקלים פלוס מינוס. קיימת גם האופציה להשכרה בקופות החולים וביד שרה.

בלון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם