כמה עולה מזוודת טרולי שיכולה לעלות למטוס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם אפשרויות בלתי מוגבלות הזמינות בשוק, קניית טרולי עשויה להיראות כמו הדבר הקל ביותר לעשות, אך זו עדיין צריכה להיות החלטה מושכלת. יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים טרולי טוב שיעלה איתכם למטוס וילווה אתכם בהרפתקאות שלכם. אז לפני שבוחרים, הנה כמה טיפים שצריך לשים אליהם.

 

טרולי לטיסה

טרולי עליה למטוס הוא פריט קריטי בכל טיול. היום כשחברות התעופה עובדות במתכונת שמאפשרת טרולי אך מצריכה תשלום נוסף למזוודה, רבים מעדיפים לארוז קליל ולהסתפק במועט. כאשר כל הטיול שלכם נכנס לטרולי, צריך לוודא שבוחרים משהו איכותי אך משתלם שיאפשר לכם לארוז טוב, ולהיות רגועים ששום נזק לא יקרה לכבודה. אז למה לשים לב כשבוחרים?

 

גודל

בראש ובראשונה גודל הטרולי הוא מימד חשוב לכל נוסע. חברות תעופה מגדירות לעיתים רבות את הגודל המקסימלי המתאפשר, כך שהתיקים יתאימו לתאי האחסון שעל המטוס. הגדלים יכולים להשתנות בכמה סנטימטרים מה שיכול להיות דרסטי בסופו של דבר. לכן, אם אתם יודעים שאתם קונים את הטרולי לטיסה ספציפית תקנו לפי המימדים של אותה חברת תעופה. אך אם אתם מחפשים משהו רב פעמי ושימושי, בקשו לקנות את הגודל הסטנדרטי של רוב עונה על ההגבלות של כולם.

 

קשיחה או רכה

קטגוריה נוספת שיש לבחון בעת רכישת טרולי עליה למטוס זה סוג החומר. ישנה תפיסה שתיקים בעלי צד קשיח הם עמידים יותר. אבל עם חומרים חדשים וחזקים שמשמשים כעת לחומרים רכים אפשר להנות מרמה גבוה של איכות. תיקים עם צד רך נותנים לך יותר גמישות מבחינת היכולת להכניס יותר דברים, אבל תיקים עם צד קשיח יבטיחו שהדברים שבטרולי לא יפגעו ויישארו שלמים. מזוודות קשיחות מאריכות שנים וגם נותנות מראה קלאסי.

 

כמה גלגלים

הבחירות לרוב נתונות יבן טרולי של שני גלגלים או ארבעה. שני גלגלים נוטים להיות קשיחים יותר ויות רנוחים לתנאי שטח שלאו דווקא מסודרים ונוחים. אולם, למי שמקסימום ההסתובבות שלו זה בדיוטי פריי, ארבעה גלגלים זו כנראה האופציה האופטימלית מפני שהם מאפשרים להחליק ללא קושי על משטחים חלקים. העיקר הוא להתאים את  הטרולי שלכם לאופי הטיול.

 

מחיר

בעצם כמה כל זה עולה? לפעמים מרגיש כי מחפשים וחוקרים מה הכי טוב אך בסוף תג המחיר הוא הקובע. טרולים הם לא מוצרים יקרים במיוחד. בעוד שהזולים יכולים לנוע בין מאה למאתיים שקלים, יש כאלה שיכולים להגיע לכמה מאות. הדבר החשוב עם זאת שמומלץ להבין, זה שמשלמים על איכות. אל תתפשרו על משהו טוב כדי לחסוך בכמה שקלים, כי מהר מאוד תגלו שפשוט תצטרכו לקנות טרולי חדש שלא מתפרק.

 

לסיכום

טרולי שעולה לטיסה הוא פריט חשוב לכל מטייל והרפתקן, חשוב לבחור משהו שנוח לטייל איתו – ונוח לכיס.

שלוש מזוודות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם