כמה עולה אריזת שקיות עם פס סגירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה נדמה שכולם מחפשים פרטים אודות אריזת שקיות עם פס סגירה. שכן, אפשר לומר באופן כמעט רשמי שהקורונה מאחורינו ואפשר לחזור לקיים אירועים. אם אתם תוהים מה הקשר בין השניים, נספר לכם שמאז חזרתם של האירועים, רבים בוחרים לחלק מתנות לאורחים שלהם תוך שימוש בשקיות עם פס סגירה. בעקבות העלייה בביקוש המוצר, יצאנו לבדוק את העלות שלו ופרטים נוספים שחשוב לדעת אודותיו. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים הנחוצים לכם בנושא.

 

יש סוגים שונים של שקיות עם פס סגירה

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות השונות שאתם צפויים לשלם על שקיות פס סגור לאירוע הבא שלכם, כדאי שתדעו קודם כל מהם סוגי השקיות הנפוצים ביותר שקיימים. שכן, אין מדובר כאן בחיפוש אחר סרטים לקישוט האירוע שידועים בפשטות שלהם. מדובר כאן בשקיות שמגיעות בדגמים וצבעים שונים.

 

אז איזה סוגים של שקיות עם פס סגירה קיימים?

יצאנו לבקר בכמה חנויות אריזה שמציעות שקיות עם פס סגירה בדגמים מיוחדים וחזרנו עם הרשימה הבאה:

  • שקית בצבע אלומיניום
  • שקית עם דוגמאות של סמיילי צהוב
  • שקית מצלופן בצבעים שונים ודוגמאות מיוחדות וזוהרות
  • שקית שקופה ופשוטה
  • שקית נייר

כמובן ששאלנו את המוכרים במקום מה העלות של כל שקית שראינו. התברר לנו שבדומה לפריטי אופנה אהובים שיש לנו בארון, גם המחיר של שקיות עם פס סגירה צפוי לעלות ככל שתבחרו בדגם מיוחד וצבעוני יותר.

 

מה העלויות של שקיות עם פס סגירה?

נציין בפניכם שהעלויות שיופיעו כעת הן העלות הממוצעת. שכן, בדקנו מחירים ב – 3 חנויות שונות ובכל חנות המחיר היה קצת יותר או פחות מהחנות הקודמת. הנה המחירים של השקיות הנפוצות ביותר שתפסו לנו את העין:

  • שקית אלומיניום עם פס סגירה צפויה לעלות 22 ₪ לחבילה
  • שקית סמיילי עם פס סגירה צפויה לעלות מעל 8 ₪ לחבילה
  • שקית צלופן עם פס סגירה צפויה לעלות בסביבות ה- 50 ₪ לחבילה
  • שקית נייר עם פס סגירה צפויה לעלות צפויה לעלות בסביבות ה- 55 ₪ לחבילה

 

איך בוחרים את השקית המתאימה ביותר?

בחירה של שקית עם פס סגירה צריכה להיעשות תוך מחשבה  מעמיקה בתחום. שכן, אם מדובר בשקית שצפויה לשמש אתכם למטרת אירוע, אתם צריכים להתאים את הצבעים לאלו שיהיו באולם. אם הרכישה של השקית מתבצעת למטרת מסירת מוצרים שנקנו בחנות, צריך לשים לב שהעיצוב של השקית תואם לעיצוב הלוגו ובאופן כללי, לעיצוב של החנות עצמה.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף בכל הנוגע לעלויות של אריזות שקיות עם פס סגירה. כעת, כשידועים לכם כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק לבחור את השקיות בעלות העיצוב המתאים לכם ביותר ולבצע את ההזמנה מחנות אריזה. בהצלחה!

עוגיות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם