כמה עולה לוח מחיק שישמש אתכם לטווח הארוך

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם אם אתם חושבים שהטכנולוגיה לקחה מהעולם את כתב היד, אתם טועים. כתב היד חשוב מאד גם היום, וקשה מאד לנהל שיעור מבלי לוח טוב ואיכותי שנמצא בכיתה. על כן חשוב להכיר את האופציות השונות ללוח מחיק, לדעת עלויות, ולהבין איזה לוח יוכל לשמש אתכם לטווח הארוך.

 

החשיבות של לוח מחיק

בכל כיתה כיום צריך להיות לוח מחיק. לעיתים, גם אם המורה הכין מצגת מראש ולא תכנן לכתוב מילה, תצוץ שאלה של תלמיד שתחייב שימוש בלוח. היעזרות במחשב לצורך מתן תשובה לאדם ששאל את המורה שאלה תיקח זמן רב מהשיעור ולא תדגים בצורה טובה את מה ששאל. לכן, גם אם אתם משתמשים במצגת, אתם חייבים שיהיה בכיתתכם לוח מחיק.

 

מאפיינים של לוח מחיק טוב

יש כיום הרבה סוגים של לוחות מחיקים, אך לא לכולם יש את המאפיינים של לוח מחיק טוב. חשוב להכיר לפני שקונים את המאפיינים שהופכים לוח מחיק ללוח מחיק טוב שיישאר אתכם לטווח הארוך

לא נשארים כתמי כתיבה – לעיתים, יש לוחות מחיקים שלא מוחקים את הטושים ללוח עד הסוף. דבר זה משאיר כתמי טוש על הלוח, וזה מקשה על קריאה של הטקסט החדש. צריך לבחור לוח מחיק טוב עם יכולת מחיקה אבסולוטית שלא משאירה כתמים.

משבצות בהתאם לצורך – כיתה בה נלמדים מקצועות הקשורים במתמטיקה דורשת לוח מחיק עם משבצות. המשבצות עושות סדר בכיתוב של המורה, כך שכל הנוכחים בשיעור רואים מה הוא כותב. בנוסף, מאחר שמחברות מתמטיקה משובצות, זה יוצר המשכיות שעוזרת למוח האנושי ללמוד בצורה טובה יותר.

גודל – לוח קטן בכיתה גדולה עלול לגרום למורה לכתוב עליו בצפיפות. לכן, גם יש לנסות ולבחור את הלוח הגדול ביותר שנכנס לכיתה. כשבוחרים גודל יש לשים לב שרואים את זויות הלוח השונות מכל מקום בכיתת הלימוד, כך שלא יהיה אדם שיפספס חומר בגלל במקום בו הוא בחר לשבת.

 

כמה עולה לוח מחיק איכותי שנשאר לטווח הארוך

לוח מחיק יכול לעלות בין 600 שקלים ל1700 שקלים. כמובן שהמחיר הוא לא הדבר היחיד שמייצג את האיכות הלוח. תוכלו למצוא לוחות איכותיים לכיתה גם ב1500 שקלים. זכרו שגם גודל הלוח משפיע על החיק כך שייתכן שעל לוח גדול תיאלצו לשלם יותר. מאחר שהלוח נשאר איתכם לטווח הארוך הוצאה כספית זו מאד משתלמת ולא כדאי לחסוך על לוח איכותי.

לסיכום, גם כיום בכל כיתת לימוד ובכל חדר ישיבות כדאי לשים לוח מחיק שמשרת את מעביר ההרצאה או השיעור. לוח מחיק איכותי הוא לוח מחיק שנמחק בצורה טובה, שמתאים את עצמו לצורכי הכיתה, והוא גדול מספיק כדי שכל הנוכחים יראו את הכתוב עליו.

לוח כתיבה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם