כמה עולה השתתפות בתחרות ריצה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם חושבים להשתתף בתחרות ריצה? בעניינו, אתם עושים את הבחירה הנכונה! בין אם אתם רוצים להתחיל בתחרויות של 5 קילומטרים ובין אם חצי מרתון ומעלה, התחרות הראשונה באותו התחום היא לא עניין של מה בכך. למרות שאין לנו ספק שכבר השקעתם באימונים, בעבודת רגליים ועוד, יש עוד כמה אלמנטים חשובים הכרוכים בתחרות ריצה, ביניהם גם העלות שלה. אנחנו כאן כדי לפרט לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תחרויות ריצה ואיך לבצע אותם בצורה הטובה ביותר.

 

כמה עולה השתתפות בתחרות ריצה בישראל?

השתתפות במגוון תחרויות ריצה בארץ לרוב אינן עולות סכומים גבוהים ורוב מי שמתעניין בתחום יכול להרשות לעצמו לקחת בהן חלק. הרבה מן התחרויות בארץ, כמו מרוצי הלילה בערים השונות, מסובסדות ועולות סכומי כסף יחסית נמוכים אשר יכולים לנוע מעשרות שקלים עד 200 שקלים (תלוי בעיר ובמועד הרישום).

עם זאת, צריך לקחת בחשבון כי התחרויות היותר משמעותיות עשויות לעלות עד 500 שקלים. לאור כך, אנחנו ממליצים לבחור את התחרויות בקפידה ולהבין מראש בכמה תחרויות אתם מעוניינים להשתתף בשנה ולנהל אותן באופן חכם ובצורה שלא תגיע לאלפי שקלים.

 

מרוצי הלילה

השתתפות במרוצי לילה כאמור יכולה לנוע בטווח מחירים, אשר לרוב אינו כה גבוה. מירוץ הלילה המפורסם ביותר הוא מירוץ הלילה של תל אביב המתרחש אחת לשנה ביוזמתה של עיריית תל אביב. המירוץ לרוב הוא באורך 10 ק"מ והוא עובר ברחוב הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב. במסגרת כך, המשתתפים רצים ברחובות אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, יהודה המכבי, גני יהושע ועוד. מלבד עצם הספורט, האירוע כיפי במיוחד מכיוון שיש בו המון במות מוזיקה, הפנינג סיום ושדרה מסחרית.

 

חצי מרתון

בישראל, בערים רבות, מקיימים הפנינג מסוג ריצת חצי מרתון. במסגרת כך, קיימים מספר מסלולים אשר חלקם קצרים יחסית וכוללים מסלולים של 2 ק"מ, 5 ק"מ, 10 ק"מ וכן המסלול המרכזי שהוא מסלול חצי המרתון באורך 21.1 ק"מ. לרוב, הריצה נעשית במקביל לאתרים מיוחדים כמו חופים או מדבריות, תלוי לזמן ולמיקום בשנה. ניתן למצוא מספר רב של חצאי מרתונים שעולים לא יותר מ200 שקלים ומאפשרים לכל אדם להשתתף מבלי להוציא עלות משמעותית. בנוסף, חלק מחצאי המרתון הללו מאפשרים לינה מוזלת באזורים האטרקטיביים בהם מתרחשים.

 

מרוצי קונספט

בישראל הרבה פעמים ניתן למצוא מסלולי קונספט. הרבה מהם ארוכים ונעשים במקטעים מיוחדים ומרהיבים ביופיים. למשך, השנה במהלך חודש דצמבר צפוי להיות מירוץ ULTRA Desert 8 אשר מתרחש במדבר יהודה וכולל מסלולים של 21, 42, 75, 100 ו-160 ק"מ. את המסלולים מלווה תפאורת מדבר חורפית מושלמת ואתרים מדהימים על הדרך: חציית נחלים, תצפיות, נאקבים, מנזר עתיק, פסגת הר העזאזל ועוד. המחירים נעים בין 50 ל550 שקלים, בהתאם לאורך המסלול.

 

לסיכום

ניתן להשתתף בתחרויות בארץ במגוון רב של מקומות, מקטעי מסלולי, תנאי שטח ומחירים. כל מה שנדרש הוא להבין מה כמות התחרויות שתרצו לקחת בהם חלק ולתעדף לפי תמחור.

ספורטאים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם