כמה עולה להזמין בלון גז עד הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בלון גז הוא מצרך חשוב בכל בית בישראל. כדי להזמין בלון גז לבית, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון לחברת הגז, או לעשות הזמנה אונליין, ותוך יום עד שבוע ימים תוכלו לקבל את הגז, תלוי בדחיפות שלכם. היות והמצרך הזה חשוב בחיינו, בואו נלמד כמה יעלה לנו להזמין בלון גז שיגיע עד הבית.

 

באיזו חברה כדי לבחור?

אספקת גז לשימוש ביתי, הוא חלק מהתקציב שכל משפחה מתכננת לעצמה כשהיא צריכה לשלם את חשבונות הבית. כשאנשים רוצים להזמין בלון גז מחברת הגז, כדאי שיעשו סקר שוק על מחיר הזמנת בלון גז בין החברות השונות. בסקר השוק, הלקוחות יצטרכו לבחור מי חברת הגז שהכי מתאימה לתקציב שלהם ושנותנת שירות טוב ללא תקלות ועיכובים באספקה.

 

כיצד קובעים מחיר של בלון גז

כיום, יש 2 גדלים נפוצים של בלוני גז בשוק: בלון גז של 12 ק"ג ובלון גז של 48 ק"ג, ומחירו נקבע לפי כמה משתנים:

  1. כמות צריכת הגז של כל צרכן.
  2. התדירות שבה הצרכן מחליף את בלון הגז (בתוך פרמטר זה יגולם מחיר שירותי ההתקנה והשינוע שחייבים להתבצע רק על ידי עובדים המוסמכים לכך).

עליכם לוודא כשאתם בוחרים את חברת הגז, שהיא חברה מוכרת וחוקית, ובעלת שם טוב כך שתבטיח לכם את המחיר הטוב ביותר והשירותים שהיא תספק ינתנו בצורה נוחה ושוטפת.

 

מחיר הזמנת בלון גז עד הבית

בלון גז 12 ק"ג – בלוני הגז במשקל של 12 ק"ג, לרוב יהיו המתאימים ביותר לצריכה ממוצעת של בית פרטי. בלון זה יכול להתאים גם לשימוש מסחרי, כמו למשל לקוחות שרוצים להשתמש בבלון גז לפעילויות ציבוריות שמתרחשות בחוץ. טווח המחירים של בלון זה משתנה, וכולל בתוכו גם את שירותי ההתקנה והשינוע שמשתנים בין חברה לחברה. המחיר הממוצע לבלון גז 12 ק"ג הוא 124 ש"ח בממוצע, לא כולל מע"מ.

בלון גז 48 ק"ג – בלון במשקל זה, גם הוא מתאים לשימוש ביתי ללקוחות פרטיים, והוא הכי יכול להתאים לשימוש של בניין מגורים משותף עם מספר דיירים שצורכים כמות גדולה יותר של גז. נפח הגז שלו גדול יותר, ולכן השימוש בו הוא לפרקי זמן ארוכים יותר. למרות הכובד של הבלון, הוא נייד, נוח וקל לתפעול למי שמכיר אותו. טווח המחירים שלו משתנה בין חברה לחברה לפי עלות ההתקנה והשינוע, והוא עומד על 380 ש"ח בממוצע, לא כולל מע"מ.

 

בחירה נבונה

כשאתם בוחרים בלון גז, תבדקו מה הגודל המתאים שאתם צריכים, ומי החברה שתיתן לכם אותו במחיר הכי משתלם עם השירות הכי מהיר ונוח. בלון גז הוא פריט חובה בכל בית, ולכן תוודאו שאתם מזמינים אותו מחברה מוכרת שתתקין לכם את הבלון בצורה בטיחותית.

בלונים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם