כמה עולה להכין קפה במכונת מקינטה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מכונת מקינטה כבר מזמן כבשה את אוהבי הקפה במדינת ישראל בפרט ואת אוהבי הקפה בעולם בכלל.

אין ספק שמשהו בהכנת הקפה ומזיגת הקפה מהמכונה הקטנה והקומפקטית הזו, יוצר חוויה שלמה סביב האקט הלכאורה פשוט ויום יומי הזה.

לכן, ניתן לראות היום המון אנשים, החל מאנשי עסקים ועד טיילנים וחובבי שטח, שלוקחים את המקינטה שלהם ממש לכל מקום.

אם גם אתם רוצים להצטרף לשיגעון הזה, כדאי שתדעו גם כמה עולה להכין קפה במכונת מקינטה, ואת המידע הזה בדיוק הכנו לכם כאן היום.

 

להכין קפה במכונת מקינטה – למה דווקא ככה?

זה נכון, לא מעט אנשים כבר התרגלו לנוחות של הכנת קפה במכונת קפה שעושה את כל הפעולות בשבילם, ועל אחת כמה וכמה התרגלו לנוחות של קניית הקפה בבתי קפה מזדמנים על הדרך, שאותו מכינים מיטב הבריסטות. אז למה דווקא מקינטה? שאלה מצוינת.

 

היתרונות של מכונת מקינטה

הכנת קפה במקינטה מביאה איתה המון יתרונות:

  1. הטריות – ברגע שאתם מכינים קפה במקינטה, אתם דואגים לקבלת כוס קפה טרייה ומלאה בטעמים סופר פראשיים. טחינת הפולים נעשית במקום, ובשילוב עם המים והחימום על הגז אתם מקבלים את כוס הקפה המושלמת – לא פחות מכך. זאת להבדיל מפולי קפה שנטחנים על ידי הבריסטות לפעמים שעות לפני הזמנת כוס הקפה שלכם, ובהתאם הטעמים הם הרבה פחות חזקים.
  2. השליטה – האנשים שיודעים הכי טוב איך אתם אוהבים את הקפה שלכם הם, ובכן, אתם. ברגע שהשליטה בידיים שלכם, אתם יכולים להוסיף את כמות המים שאתם אוהבים, את כמות הקפה שאתם אוהבים, וגם לבחור כמובן את סוג הפולים בהתאם לחוזק והארומות שלהם. בינינו, מי צריך יותר מזה?
  3. המחיר שאותו תידרשו לשלם כדי להכין קפה במכונת מקינטה הוא משמעותית מחיר טוב ואטרקטיבי יותר מאשר המחירים שאותם תשלמו עבור כוסות הקפה שתרכשו בחוץ, או עבור מכונת קפה.

 

בואו נדבר במספרים – כמה עולה להכין קפה במכונת מקינטה?

אז בראש ובראשונה אנחנו יכולים לדבר כאן על המחיר של מכונת המקינטה, שהוא בעצמו עומד על סכום סמלי ביותר ביחס למכונות הקפה האחרות, ומביא איתו טווח שנע בין כ-75 ש"ח ועד כ-250 ש"ח בלבד.

למחיר הזה יש להוסיף את המחיר של פולי הקפה שאותם תרצו לטחון ולשפוך לתוך המקינטה, וכאן אנחנו מדברים על תוספת שיכולה לנוע בין כ-25 ש"ח ל-80 ש"ח בלבד. משתלם, לא?

 

גם משתלם, גם טעים – מי צריך יותר מזה?

לסיכום, ניתן לראות שכאשר אתם באים להכין קפה במכונת מקינטה אתם מקבלים את הדיל המושלם מכל הכיוונים: גם טעמים מצוינים, גם מחירים מעולים, וגם נוחות שימוש שאין לה תחרות. עם המקינטה שלכם תוכלו להגיע לכל מקום בארץ, ולהכין לעצמכם את הקפה המושלם גם ביום עבודה שגרתי וגם בטיול עם הנופים היפים ביותר בארץ. תהנו!

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם