כמה עולה מדליות לאירוע יום ספורט בעבודה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מקומות עבודה רבים בוחרים לבצע ימי ספורט למען העובדים.

ימי הספורט מאז ומתמיד היו בעלי השפעה רבה על האווירה החברתית ולכן חשוב לדעת גם לקחת פסק זמן קצר מן העבודה ואחת הדרכים הטובות ביותר לגיבוש של העובדים הנה דרך ימי ספורט.

לפני שאתם מתחילים לתכנן את יום הספורט הבא בואו נבדוק מה המשמעות של זה, כיצד זה תורם לנו, וכמה זה יעלה לנו?

 

מה מטרתו של יום הספורט?

מקום העבודה לפעמים מהווה סיר לחץ בשביל העובדים. הרבה פעמים מקום העבודה הופך למקום מלחיץ בעל השפעה רבה על העובדים וזאת מכיוון שרובם נמצאים שם במשך רוב היום, רוב השבוע וכן במשך רוב ימי השנה. בכדי לשחרר מעט מסיר הלחץ הקיים במקומות העבודה, מקומות עבודה רבים בוחרים לבצע ימי ספורט בעבודה בכדי שיוכללו לשחרר את הקיטור של העובדים. סיבה נוספת הנה שימי הספורט מהווים יום גיבוש מצוין ומחלקות רבות זקוקות לגיבושים הללו, לדוגמא מחלקות מכירה הנן אינטנסיביות ובמחלקות ישנה תחרות רבה על השגת יעדים ולכן ימי ספורט כאלה מגבשים את המחלקה ומורידים מן התחרותיות השלילית שלפעמים נוצרת בין עובדים.

התרומה שיש לימי הספורט הנה לא רק בפן החברתי והאווירה של העובדים אלה היא נותנת נקודת מבט חדשה מצד העובדים כלפי החברה. מחקרים רבים הוכיחו שהיום לשכר בהרבה מאוד משרות מהווה רק פרמטר אחד לבחירה ואנשים רבים מעדיפים לפעמים אף לקבל שכר נמוך אך תנאי עבודה טובים יותר. אחת הדרכים בכדי לייצר תנאי עבודה איכותיים וטובים הנם על ידי שימוש בימי גיבוש והפעלות למחלקות השונות.

 

וכמה לרוב עולה לנו יום כזה?

יש להתחשב במספר הוצאות בעת תכנון יום הספורט הבא בעבודה. קודם כל עלינו לקחת בחשבון את "ההפסד" שיגרם למקום העבודה והאם אנחנו מעוניינים לבצע את יום הספורט בזמן העבודה עצמה או דווקא מחוץ לשעות העבודה ולקחת לעובדים מזמנם הפנוי דבר שעשוי לגרום אף לכך שחלקם לא יוכלו להיות שם. בנוסף עליכם לחשב כמה יעלה להשכיר את הדברים לשם יום הספורט (אם מדובר במגרש כדורגל להשכרה לדוגמא או סתם שטח לבצע בו את היום). החלק האחרון הפרס, בגלל שמדובר בסופו של דבר ביום בעל חשיבות מגבשת, ההמלצה הנה לבחור ולחלק מדליות לכולם. אמנם העובדים כנראה כבר אינם ילדים, אבל לחלקם עלול להתעורר היצר התחרותי והרצון לצאת לפחות עם מדליה לשם התחושה הטובה והמזכרת תמיד קיים ולכן יש להתייעץ עם מומחה בנושא בכדי שיתאים את המדליות לאירוע יום הספורט בעבודה בהתאם לתקציב.

אל תשכחו שיום הספורט יכול להיות אותו היום שהם לא ישכחו לעולם וייתן לעובדים את הסיבה להישאר בעבודה לעוד הרבה שנים קדימה…

 

מיקומים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם