כמה עולה עגלת משא מאלומיניום

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עגלת משא היא חיונית להובלות או הרמה והעמסה של דברים, וכשנצטרך אותה כדי שתהיה לנו אחת טובה, כזאת שלא תישבר או תתקעם, עם גלגלים איכותיים שינועו חלק, ועם ידית נוחה לשליטה טובה על העגלה.

מגוון הפתרונות למצבים כאלה הוא גדול וישנם הרבה סוגים של עגלות, מנופים קטנים, ידניים וחשמליים שבאים לענות על הצורך בהרמה או פריקה של דברים כבדים.

מחירי העגלות משתנים לפי האיכות וסוג העגלה, וניתן למצוא אותם בחנויות בניין, טמבוריות, וברשתות של דברים לבית.

 

מה צריך לדעת כשקונים עגלת משא

כדי לקנות את העגלה שתענה לכם על הצרכים בצורה הטובה ביותר, תנסו לחשוב למה היא תשמש אתכם – אם זה לבית, לעסק, לקניות או בנייה. המגוון של העגלות הוא גדול, לדוגמא אם תצטרכו לסחוב משהו לעיתים רחוקות יכול להיות שתעדיפו עגלה מתקפלת, כזאת שנכנסת באוטו בקלות וניתן לאחסן אותה בכל פינה בבית. אך אם תרצו להזיז סחורה לעיתים תכופות – כדי שתקנו עגלה גדולה וחזקה שתחזיק מעמד שנים, גם אם זה אומר שהיא לא תתקפל, אך האיכות והחוזק שלה ישמרו. נסו להבין יותר טוב מה תיקחו בה, לדוגמא יש עגלות עם משטח רחב וקצר, או משטח צר וארוך. ישנם עגלות עם גלגלים גדולים יותר שיהיה נוח להוביל אותם גם בקרקע או בחצר הגינה, וישנם עגלות עם גלגלים שמיועדים למשטח חלק בלבד. כיום הפופולריות של עגלות לציוד טיולים או עגלות לציוד שהייה בים הולכת וגוברת, וכאן כדי לקחת בחשבון את החומר ממנו מורכבת העגלה – עגלה שמיוצרת מברזל תחליד מהר בעוד שעגלה מאלומיניום תתאים יותר לים ולסביבה לחה ולטיולים בחוץ. לפרטים על עגלת משא מאלומיניום

 

מה המחיר של עגלת משא מאלומיניום

המחירים של העגלות מאלומיניום משתנים בהתאם לסוג העגלה ולאיכות שלהן. הם נעים בין 150 ₪  לעגלה פשוטה שתהיה עשויה גם מפלסטיק בנוסף לאלומיניום, ועד 1,500 ₪ לעגלה איכותית וחזקה. מומלץ לקנות מחנות מוכרת שתיתן לכם שירות טוב במקרה והעגלה מתקלקלת, הרבה חברות עומדות מאחורי המוצר שלהם ולוקחות אחריות במקרה והעגלה נשברה, בתנאי שהשתמשו בה בשימוש רגיל. במקרים מסוימים החברה מציעה תיקון על בלאי שנוצר משימוש רב בעגלה כגון החלפת גלגלים, החלקת ידיות אחיזה והחלפת חלקי אחרים, וכדי לבדוק האם ההחלפה כלולה במחיר או לא, ובמידה שלא מה המחיר יהיה לכל תיקון.

 

סיכום

כדאי להבין קודם את הצורך שלכם כשאתם באים לבחור עגלת משא מאלומיניום. חברות רבות אשר צריכות להשתמש בעגלות משא לא מקפידות לבחור נכון את העגלה מה שיוצר קשיים לעובדים ולאספקת המוצרים. בחירת עגלה נכונה, איכותית, במחירים טובים, תשרת את הלקוח בעתיד כשהוא יבוא לסחוב ציוד והעגלה תקל עליו את תהליך השינוע.

 

מריצה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם