כמה עולים קקטוסים קטנים לשולחן במשרד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות, ניתן לשים לב ליותר ויותר קקטוסים קטנים המופיעים על שולחנות במשרדים.

בעבר, הקקטוסים היו סמל למחסור במים, ואנשים פחדו להתקרב אליהם בגלל הקוצים שלהם.

כיום, אנשים מצליחים לראות את היופי הגלום בקקטוסים, ונהנים מהקלות היחסית בה ניתן לגדל אותם.

מאחר שמדובר בתופעה שהולכת ומתפשטת, נשאלת השאלה – "כמה עולים קקטוסים קטנים לשולחן במשרד?".

במאמר זה, תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי מחירם של קקטוסים קטנים, ואת כל הגורמים המשפיעים על המחיר.

 

כמות הקקטוסים

הגורם הראשון שמשפיע על מחיר קקטוסים קטנים משרד הוא כמות הקקטוסים. במקרים רבים, אנשים לא מסתפקים בקקטוס אחד, ובוחרים לקנות כמה קקטוסים, אותם יציבו במקומות שונים על השולחן שלהם, על מנת להכניס צבע ותחושה טבעית למקום. אם תבחרו לקנות כמה קקטוסים, תצטרכו לשלם יותר. תוכלו כמובן לקנות מספר קקטוסים כחלק ממארז, או אוסף של קקטוסים, ובכך להוזיל את המחיר ביחס לקנייה של כמה קקטוסים בודדים.

 

גודל העציצים

לא רק כמות הקקטוסים משפיעה על המחיר, אלא גם גודל העציצים. באופן כללי, קקטוסים קטנים הם גם זולים יותר ביחס לקקטוסים גדולים. הסיבה לכך היא שעל מנת לגדל קקטוס עד שיגיע לגודל מסיבי, צריך להשקיע בו זמן רב, מאמץ, ומשאבים, אשר מעלים את מחיר הקקטוס. בנוסף, המשקל של הקקטוס משפיע גם הוא על המחיר. קקטוס שמשקלו גבוה יותר, יעלה יותר מקקטוס זהה בעל משקל נמוך יותר.

 

זן הקקטוסים

זן הקקטוסים מהווה גורם משפיע גם הוא. זנים שונים מתומחרים בצורה שונה. זן קקטוס מסוים עשוי לעלות יותר מזן קקטוס אחר בהתאם לשני גורמים. הגורם הראשון הוא הקושי הכרוך בגידול הזן. זן שקשה לגדל, הוא זן שהושקעו בו משאבים רבים יותר, באופן יחסי, ועל כן מחירו יעלה. הגורם השני הוא מידת השכיחות של הזן. אם מדובר בזן נדיר יחסית, מחירו יעלה בהתאם, ואם מדובר בזן נפוץ במיוחד, תוכלו לרכוש אותו במחיר נמוך.

 

סוג העציץ

סוג העציץ מהווה גם הוא גורם משמעותי בקביעת מחיר הקקטוס. סוג העציץ מושפע משני גורמים. הגורם הראשון הוא העיצוב. עציצים מעוצבים, או עציצים עם דוגמאות, יעלו יותר. הגורם השני הוא החומר ממנו עשוי העציץ. עציץ מחומרים פשוטים, כגון עציצי קש, יעלה פחות מעציץ שעשוי מחומרים יקרים יותר, כגון חרסינה.

 

סיכום

אין עוררין על היופי ומידת החיוּת שמכניסים הקקטוסים למשרדים. זו גם הסיבה שהם כל כך נפוצים. לכן, אם אתם מעוניינים להכניס קצת צבע למשרד שלכם, ולשנות בו את האווירה, קקטוס קטן לשולחן הוא בדיוק מה שאתם צריכים. בעת בחירתכם בקקטוס שאיתו תעבירו את ימי העבודה שלכם, זיכרו להתחשב בכל ארבעת הגורמים שהוזכרו במאמר זה, על מנת למצוא ולרכוש קקטוס שעומד במסגרת התקציב שלכם.

 

צמחים מפלסטיק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם