כמה עולה מפיץ ריח?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין כמו להיכנס לתוך חדר מבושם ולחוש מיד את הרוגע והשלווה שהוא נוסך בנו. ריחות נעימים משפרים את מצב הרוח שלנו ועוזרים לנו להרגיש בנוח. מסיבה זו מומלץ להשתמש במפיצי ריח בבית העסק כדי לאפשר ללקוחות שלכם אווירה נעימה ונינוחה בזמן שהותם ובבית הפרטי כדי להשרות אווירה נינוחה ומפיגת מתחים. במאמר זה נבדוק כמה עולה מפיץ ריח ומה הוא תורם לאווירה.

 

למי מומלץ להשתמש במפיץ ריח?

מפיץ ריח טוב ונעים משרה אווירת רוגע, מזמין את הלקוח לשהות זמן רב יותר והופך את זמן ההמתנה להרבה יותר נעים. כמו כן, מפיץ הריח מנטרל ריחות קשים של זיעה ועישון, לכן מומלץ להשתמש במפיצי ריח בחדרי כושר, קליניקות, ספא, חדרי המתנה, אולמות תצוגה, תיאטרון ובתי קולנוע. גם שימוש ביתי במפיץ ריח ישרה אווירה רגועה להפגת מתחים ולתחושת נינוחות אמיתית אצלנו בבית.

 

מיתוג באמצעות ניחוח

בתי עסקים המעוניינים שלקוחותיהם יחושו נינוחים ורגועים בזמן שהם ממתינים לקבלת השירות ושישהו זמן רב יותר בחנות או באולם התצוגה, יפיקו תועלת רבה מבחירת ניחוח שהולם את עיסוקם. בדרך זו הלקוח יקשר בין הריח הנעים שהוא שואף ובין המוצר או השירות שאתם מציעים. לדוגמא, ניחוחות של קוקוס או וניל יתרמו לתחושת ניקיון וטיפוח בחדר הספא, ניחוח של בישום יוקרתי יעניק למשרד עורכי דין תחושה של אלגנטיות ומכובדות, בעוד שניחוח של רכב חדש יעניק תחושה של התרגשות לקראת רכישת מכונית חדשה באולם תצוגה של רכבים.

 

האם זה בריא?

כל תמציות הריח של חברת 'ניחוחות הדר' עומדים בתקנים המחמירים ביותר של IFRA, ארגון הניחוחות הבין לאומי. אנו משתמשים בתמציות מהרכבים היפו אלרגניים. בנוסף, שיטת הפצת הריח מתבצעת על ידי הפצת אויר יבש בלבד ללא כל פגיעה בסביבת העבודה או הכתמה.

 

כמה עולה מפיץ ריח?

חברת ניחוחות הדר משווקת פתרונות בישום מגוונים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים להתאמה אישית ולבחור בין מספר דגמים של מפיצי ריח חשמליים העולים בין 390-1100 ש"ח על פי גודל וסוג המכשיר. את מפיץ הריח יש למלא בתמצית בישום, בקבוקוני תמציות הבישום עולים בין 79-99 ש"ח ומגיעים במגוון רחב של ניחוחות נהדרים. באתר תוכלו למצוא גם מבשמי אויר העולים בין בין 99-129 ש"ח. בתוך מבשם האויר יש להתקין ספריי. הספריי ניתן לשימוש גם ללא מתקן מבשם האויר ומחירו באתר 25 ש"ח.

 

לסיכום

מפיצי ריח תורמים לאווירה נעימה והפגת מתחים בבית הפרטי ולבישום עדין של הקליניקה, חדרי המתנה, המשרד ואולם התצוגה. מומלץ להשתמש במפיצי ריח במקומות הומי אדם כגון חדרי כושר או אולמות קולנוע ותיאטרון. ניחוח נעים יאפשר ללקוחות שלכם להרגיש בנוח בזמן שהם ממתינים לקבלת השירות ומסתובבים בחנות או באולם התצוגה.

בושם

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם