כמה עולה קורקינט חשמלי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות הפך הקורקינט החשמלי לכלי רכב בשימוש גבוה בערי ישראל. קורקינט חשמלי משמש להגעה נוחה ומהירה ממקום למקום מבלי צורך לשלם על דלק, להוציא רישיון ולמצוא חנייה. לכן זה לא כל כך מפתיע שיותר ויותר אנשים מתעניינים ברכישת קורקינט חשמלי, אך כאשר נכנסים לחנות קורקינטים או שפשוט עושים גוגל רואים שישנם סוגים רבים של קורקינטים בקשת מחירים די רחבה. אז כמה עולה קורקינט חשמלי, וכיצד נקבע מחירו של קורקינט ספציפי? על כך נרחיב במדריך הבא

 

היעדר רגולציה וקשת מחירים רחבה

תחום הקורקינטים החשמליים נחשב לתחום שלפחות כיום לא נמצא תחת רגולציה כבדה במיוחד. יבואן של קורקינט חשמלי יכול לקבוע מחיר לפי ראות עיניו וזאת מבלי להתייחס לתקנות מסוימות שפשוט אינן קיימות בתחום וזאת בניגוד לאופניים חשמליים למשל. לכן ניתן למצוא קורקינטים חשמליים בקשת מחירים רחבה מאוד שיכולה להתחיל ב-800 ₪ ולהגיע גם ל-9,000 ₪. אז מה בעצם משפיע על המחיר, וכמה מומלץ להשקיע בקורקינט חשמלי?

 

קורקינטים לבוגרים יקרים יותר

קורקינטים מסווגים בין השאר לפי המשקל אותו הם מסוגלים לשאת, או בקיצור – האם מדובר בקורקינט שנועד לשימוש של ילדים או קורקינט שנועד לשימוש של בוגרים. המשקל אותו יכול לשאת קורקינט יבוא לידי ביטוי גם במשקל של הקורקינט עצמו – כך למשל קורקינט לילדים ישקול כ-3 ק"ג בעוד קורקינט לבוגרים יכול להגיע גם למשקל של 10 ק"ג.

 

מחיר קורקינט לפי תוספות מיוחדות

מטבע הדברים, ככל שהקורקינט משוכלל יותר וכולל פיצ'רים מיוחדים שאין בקורקינט בייסיק כך הוא יהיה יקר יותר. פיצ'רים ותוספות אלו עשויות לכלול כיסא המאפשר גם לבוגרים לנסוע בישיבה (לעומת קורקינט "רגיל" בו הנסיעה נעשית בעמידה), ידיות האצה ובלימה, תאורה ועוד.

 

מחיר לפי זמן שימוש והטענה

אחד הדברים שמשפיעים באופן רב על חווית השימוש בקורקינט החשמלי הוא לכמה זמן שימוש מספיקה הטענה אחת וגם כמה זמן לוקח לטעון את הקורקינט טעינה מלאה. מן הסתם, ככל שמשך השימוש האפשרי בקורקינט ארוך יותר כך מחירו צפוי להיות גבוה יותר. משך שימוש סטנדרטי יחסית בהטענה אחת הוא כ40 עד 45 דקות, ומשך הטענה יכול לנוע בין 3 ל-6 שעות.

 

מחיר קורקינט לפי יצרן

כמו בכל דבר, גם בקורקינט שם היצרן משפיע על המחיר. במילים אחרות – מותגים עולים יותר. לישראל מיובאים קורקינטים המיוצרים בעיקר על ידי שלוש חברות: Rio, Razor ו-Hummer. בדרך כלל הדגמים של Razor נחשבים ליקרים יותר מאשר הדגמים של Rio למשל שנמצאים בטווח הבינוני.

 

מחיר קורקינט לפי החנות ממנה קונים

מחירו של קורקינט יכול להשתנות מחנות לחנות. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים בין חנויות, ולשים לב במיוחד לאותיות הקטנות כגון משך האחריות על הקורקינט והרכיבים שהאחריות כוללת. כמו כן יש לוודא שהאחריות היא אחריות יבואן ושמולו אתם מתנהלים במקרה של תקלה.

 

שורה של קורקינטים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם