כמה עולה כרטיסייה לאימון פונקציונלי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אימון פונקציונלי הוא סגנון אימון שהולך ותופס פופולריות בשנים האחרונות, ויש לכך סיבות טובות. בניגוד לשיטות אימון אחרות שבהן אנחנו מבצעים כל הזמן את אותו אימון ומנסים להשתפר כאשר אין באמת קשר בין צורת האימון לבין היומיום שלנו, באימון פונקציונלי אנחנו מבצעים פעולות מגוונות שרלוונטיות אלינו. אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה זה עולה.

 

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא סגנון אימון שכפי שניתן להבין מהשם שלו לא מנסה לעבוד רק כדי לחזק שריר מסוים. במהלך האימון הזה נבצע פעולות שלקוחות מהחיים האמיתיים כמו לעלות מדרגות, להרים דברים כבדים או לדחוף משקלים גדולים. היתרון בשיטת האימון הזו היא חיזוק של שרירי הליבה של הגוף שלנו, דבר שעלול להידחק לפינה בשיטות אימון רגילות.

 

איפה עושים את זה

כמו כל אימון, ההצלחה שלו תלויה במידה רבה במי שמעביר לכם אותו, כלומר איש מקצוע שמומחה בסגנון אימון מסוים ויכול ללמד אותו גם למי שאינם בקיאים בתחום. Dojo הוא סטודיו בתל אביב שמציע לכם להנות ממגוון אימונים, ביניהם גם אימון פונקציונלי. הצוות במקום והא צוות מקצועי ומיומן שיוכל להפוך כל אחד מכם למתאמן מהשורה.

 

כמה זה עולה

אם אתם רוצים להתאמן בצורה קבועה ולהנות מכל מה שיש למועדון להציע לכם באופן חופשי, המחיר עבור חודש אחד הוא 450 ₪. אם הלו"ז שלכם צפוף יותר ולא תוכלו להרשות לעצמכם אימון מסוים יותר מפעמיים בשבוע, תוכלו לקבל כרטיסייה חודשים ב380 ₪, עבור שתי כניסות בכל אחד מהשבועות באותו חודש.

מעבר לכך קיימת אפשרות גם לאימונים בקבוצות קטנות יותר כמו אימון לשלושה, זוג וגם אימון ליחיד במחירים משתנים. לא משנה על איזו אפשרות הלכתם, תמיד תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים של מדריכים מהטובים ביותר שיש.

 

למה כדאי ללכת על כרטיסיה?

אם כבר הייתם מנויים פעם לקבוצת ריצה, חדר כושר או בריכה, כולם מכירים את ההתלהבות הראשונית ואת הדעיכה שלה לאחר זמן מה. הדבר הזה מוביל לא מעט אנשים לרתיעה מפני מנוי לסגנון אימון מסוים, אבל חשוב להבין שלגבי אימון פונקציונלי זה פשוט לא נכון.

אימון פונקציונלי הוא סגנון האימון המגוון ביותר שיש, ולא תבצעו אף פעם את אותו אימון. בכל פעם תהנו מאימון חדש, דבר שיקל עליכם בצורה משמעותית להתמיד באימונים ולפתח את הגוף שלכם לאורך זמן, בלי להרגיש תחושת מיצוי.

 

לסיכום

אימון פונקציונלי הוא סגנון אימון ייחודי, שנועד לאפשר לכם לחזק את הגוף שלכם בצורה אמיתית. סגנון האימון הזה מחקה תנועות שאותן אנחנו מבצעים במהלך היומיום, והוא מאפשר לנו לעמוד בהן בחיים האמיתיים בצורה קלה יותר. כאן קיבלתם סקירה על המחיר של אימון כזה, כאשר חשוב לדעת שאימון פונקציונלי יכול להגיע רק אם יש לנו מדריך מנוסה שמכיר היטב את התחום.

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם