כמה יעלה ברכון של ברכת המזון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ברכונים של ברכת המזון מחולקים לא פעם באירועים שונים על ידי מארגני האירוע. עובדה זו גרמה לנו להבין, בתור בעלי אירוע עתידי, כי עלינו לבדוק מה העלות של ברכון כזה. שכן, אנו צריכים להכין את עצמנו מראש להוצאה זו ולכל ההוצאות הנוספות שצפויות לבוא עלינו. יצאנו לבדוק כמה יעלה לנו ברכון של ברכת המזון והחלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לכל דורש לדעת מהן העלויות. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את העלות של הברכון המדובר, אנו מוכרחים לציין כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. החלטנו לכתוב את מדריך זה לאחר שפנינו אל מי שרכשו ברכונים לאחרונה לאירועים שונים, למשל:

  • חתונה
  • בר מצווה
  • בת מצווה
  • ברית

ביקשנו מהם לציין בפנינו כמה הם שילמו כדי שנוכל לערוך השוואות מחירים ולהבין כמה אנו צפויים לשלם. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

כמה יעלה ברכון של ברכת המזון ולמה זו שאלה מורכבת?

לאחר שקראנו את 10 התגובות הראשונות (מתוך 70) הבנו שהעלות של ברכון עם ברכת המזון משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. שכן, היה מישהו אחד שציין בפנינו כי הוא שילם מחיר מסוים על 50 ברכונים פשוטים בעוד אחר שילם מחיר גבוה פי שניים ממנו על 60 ברכונים מהודרים. לכן, ערכנו בירור מקיף בין כל התשובות וגילינו את הפרמטרים שקובעים את המחיר הסופי.

 

הפרמטרים שיקבעו את המחיר של הברכון

כדי שתוכלו לדעת מהם הפרמטרים שיקבעו את המחיר הסופי של הברכון שלכם, עליכם לדעת מהם בכלל, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  1. גודל הברכון
  2. צבעי הברכון
  3. הדגם (מתקפל או כספרון)
  4. מספר הברכות שבו ועוד

 

המחיר עולה ככל שהברכון מושקע יותר

אם תבחרו בברכון קטן, פשוט, עם צבעים עדינים (ללא הרבה צבעים) ובדגם מתקפל, אתם תשלמו מחיר מינימלי. לעומת זאת, ככל שתשדרגו את הברכון, אתם צפויים לשלם עליו יותר. אנחנו החלטנו בסופו של דבר לרכוש ברכון בגודל קטן בצבעים חיים עם דוגמאות של פרחים ופירות. הדגם התקפל והייתה בברכון אך ורק ברכת המזון. בסופו של דבר שילמנו כ – 10 שקלים על ברכון ורכשנו מעל  ל – 100 ברכונים.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל המידע החשוב בנוגע לעלויות של ברכון עם ברכת המזון. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים החיוניים בנוגע לעלויות אלו, נותר לכם רק להחליט איך אתם רוצים שהברכון שלכם ייראה. לאחר מכן, תצטרכו ליצור קשר עם בית דפוס שעוסק בתחום ולהדפיס את הברכונים הנבחרים. בהצלחה!

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם