כמה עולים קריסטלים לאיזון הצ'אקרות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אבני הקריסטל הן הדרך לאזן את זרימת האנרגיה בגוף דרך הצ'אקרות שלנו. הקריסטלים אשר נחצבו מכור האדמה מסוגלים לספוג את השליליות המופקת מהצ'אקרות ולהשיב את התדרים המופקים מהצ'אקרות לסדרן. ישנם קריסטלים ייחודיים עבור כל צ'אקרה. להלן נגלה מה העלות של אבני הקריסטל המסוימות אשר משיבות את האיזון אל הצ'אקרות השונות.

 

שבע צ'אקרות שבעה צבעים

ניתן לזהות מאות נקודות אנרגטיות ברחבי הגוף שלנו. עם זאת, ישנם שבעה מרכזי אנרגיה הממוקמים במקומות שונים בגוף, הפרוסים החל מתחתית עמוד השדרה ועד לקודקוד הראש, המזוהים בתור שבע הצ'אקרות בגוף. צ'אקרות אלו משפיעות אלינו הן במישור הפיזי, הן במישור הרגשי והן במישור הרוחני. לכל אחת מאותן הצ'אקרות, צבע ייחודי משלה המושפע מהתדר המופק ממנה.

 

צ'אקרת הבסיס

כאמור, הראשונה מבין צ'אקרות הגוף היא צ'אקרת הבסיס. צ'אקרת הבסיס ממוקמת בחיץ הנקבים, בתחתית עמוד השדרה. צבעה של צ'אקרת הבסיס הוא עז – אדום נוטה לשחור.

כאשר צ'אקרה זו יוצאת מאיזון, יש לאזן אותה באמצעות כדורי המטייט. צבעם של כדורים אלו גם הוא אדום נוטה לשחור, מה שהופך אותם למתאימים לאיזון הצאקרה. כמו כן, גם הקריסטל וגם הצ'אקרה מחוברים לבסיסיות ויציבות. אבני המטייט משפיעים על היציבות שלנו ותחושת החיבור לאדמה, ממש כמו צ'אקרת הבסיס.

עלות כדורי המטייט עומדת על כ-52 שקלים. מדובר במחיר משתלם למדי לאור התמורה אשר תקבלו מהכדור.

 

צ'אקרת המין

הצ'אקרה השנייה במעלה הגוף היא צ'אקרת המין, הממוקמת בבטן התחתונה, כארבע אצבעות מתחת לטבור. צבעה של צ'אקרה זו הוא כתום. קריסטל משובח לאיזון צ'אקרת המין הוא קריסטל עין הנמר. עין הנמר מאזן בין החייתיות לבין האיפוק. בין הדחפים לבין הרציונל. עלותו של קריסטל עין הנמר היא 49 שקלים בלבד. שוב, תמורה נפלאה למחיר שתשלמו.

 

צ'אקרת מקלעת השמש

צ'אקרת מקלעת השמש ממוקמת מעל לאגן הירחיים וצבעה, כמובן, צהוב כצבע השמש. קריסטל המשמש לאיזון צ'אקרה זו הוא קריסטל מנורת ירח מלא. הקריסטל עשוי ממלח סלעי שנחצב מכור האדמה. עלות מנורת הירח המלא כ-285 שקלים. מחיר נמוך למדי ביחס להשקעה ולנדירות המלח הסלעי המשמש להפקת המנורה.

 

צ'אקרת הלב

צ'אקרת הלב ממוקמת, כצפוי, בלב. צבע הצ'אקרה ירוק או וורוד. תוכלו לרכוש לאיזון הצ'אקרה כדור אוונטורין ירוקה בעלות של 49 שקלים.

 

צ'אקרת הגרון

צבעה של צ'אקרת הגרון הוא כחול – טורקיז. כדורי לאפיס לזולי ישמשו לאיזון הצ'אקרה בעלות של 52 שקלים בלבד.

 

צ'אקרת העין השלישית

צ'אקרת העין השלישית ממוקמת בין העיניים. צבעה של צ'אקרת העין השלישית סגול נוטה לאינדיגו. פלורייט סגולה תשמש לאיזון הצ'אקרה בעלות מינימלית של החל מ-18 שקלים בלבד.

 

צ'אקרת הכתר

צ'אקרת הכתר ממוקמת בקודקוד הראש. צבעה לבן המכיל את כל הצבעים האחרים. לאיזונה, הקריסטל המומלץ ביותר הוא יהלום או קוורץ. עלותם נקבעת לפי גודלם.

 

לסיכום

לסיכום, קריסטלים שונים מאזנים צ'אקרות שונות. עלות הקריסטלים נעה מ-18 שקלים עד למאות שקלים, כתלות בקריסטל הדרוש. בחרו בקריסטל המאזן ביותר גם אם הוא יקר יותר. התמורה – שווה כל שקל.

אבנים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם