כמה עולה תמי 4 עם מסנן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שתיית מים היא מפתח לבריאות טובה.

בגלל זה, אנשים רבים מחליטים להתקין בבית מתקן מים מסוננים כדי שיהיה נוח יותר לכולם לקבל את מנת הצריכה היומית המומלצת.

תמי 4 היא החברה הפופולרית ביותר למכירת מתקני מים ומספקת מגוון רחב של סוגי מתקנים במחירים שונים.

באתר filteroutlet תוכלו למצוא סוגים רבים של מתקני סינון מים לטעמכם במחירים נוחים! נספר לכם כמה זה אמור לעלות ולמה זה משתלם כלכלית, אבל קודם, הנה כמה סיבות למה לקנות מתקן תמי 4 עם מסנן לביתכם:

 

  1. טוב יותר לבריאות שלכם

תהליך הסינון והטיהור של מערכות תמי 4 מפחית הרבה כלור, חיידקים ושאר מזהמים שנמצאים במי הברז ובכך מבטיח שהמים יהיו בריאים יותר לשתייה. מתקני המים של תמי 4 שומרים על המינרלים הטבעיים הנמצאים במים (כגון אשלגן וסידן) אשר טובים לבריאותנו.

 

  1. מסייע בשתיית מים מרובים

לקוחות רבים של תמי 4 דיווחו שהם שותים יותר מים מאז התקנת מתקן התמי 4 שלהם. כולנו יודעים שכדאי לנו לשתות הרבה מים ביום, אבל למעשה מדובר באתגר שאנו מתמודדים עימו באופן יומיומי. כאשר יש במרחק לחיצת כפתור מים טהורים קרים או חמים בטעם נהדר, מתחשק יותר לשתות אותם.

 

  1. מתאים באופן מדויק לקפה או תה

מערכת תמי 4 מחממת מים לטמפרטורה של בדיוק 92-96 מעלות – הטמפרטורה המושלמת לקפה ותה. ככה כבר לא צריך לחכות לקומקום לרתוח ולקפה שיתקרר לחמימות המתאימה. מתקן התמי 4 מספק מים חמים מיידים בלחיצת כפתור אחת.

 

  1. שומר על הקור המושלם עבורכם

אין עוד צורך לאחסן בקבוקי מים גדולים מיושנים במקרר או להפעיל את הברז ולחכות עד לקבלת מים קרים. במערכת התמי 4 אפשר להגדיר בדיוק את הטמפרטורה שאתם מעדיפים למים הקרים שלכם. בדרך כלל תמי 4 ממליצים להגדיר טמפרטורה של בין 10 ל-15 מעלות. אם אתם מעדיפים את המים בטמפרטורה סביב טמפרטורת החדר, יש אפשרות ללחוץ על כפתור 'ערבוב' המאפשר לבחור את היחס המושלם בשבילכם בין חם לקר.

 

  1. משתלם כלכלית וגם טוב לסביבה

באתר הרשמי, עלות של מתקן תמי 4 משפחתי נעה בין 80 ₪ לבין 120 ₪ לחודש למשך 48 חודשים. אם אתם רגילים לקנות הרבה בקבוקי מים אז מתקן מים מחזיר את עצמו די מהר וגם חוסך בפלסטיק. ככל שאתם שותים יותר, כך הוא נהיה זול יותר – זה לא קסם, זו רק מתמטיקה!

 

סיכום

היתרונות שיש במתקן מים מסוננים בבית כנראה עולים על ההשקעה (עלות של כ-4,000 ₪ לכל החיים). הוא מספק פתרון נוח וארוך טווח שכולם יכולים להשתמש בו. אין תחזוקה נוספת, ניקיון או פסולת פלסטיק. כעת, כשאנו מבלים יותר זמן בבית, מתעורר הצורך בנוחיות לחלל שלם שאולי לא שקלתם קודם.

 

כוס שתייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם