כמה עולה תכנון מארז מקצועי למוצרים שונים בתעשייה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תחום התעשייה הכבדה היה במשך שנים מעמודי התווך של התעשייה הישראלית. כיום, יותר ויותר עסקים מעבירים את המפעלים שלהם לחו"ל, בעיקר על מנת להוזיל את עלויות הפיתוח והייצור, ותנאי ההעסקה של עובדים.

אולם, גם אם בעלי המפעלים מצליחים להוזיל את עלויות הפיתוח והייצור שלהם, הם עדיין צריכים לחשוב על פתרונות אריזה ושינוע. בטקסט הזה ננסה לסקור בקצרה את כל מה שצריך לדעת על תכנון מארז מקצועי למוצרים.

 

איך מתכננים מארז מקצועי

תכנון מארזים מקצועי הוא תהליך ארוך, שיכול להימשך גם מספר חודשים. תכנון פתרונות אריזה יתחיל בפגישת הכרות והצגת המוצר, ומשם מתחיל להתגלגל התהליך האמיתי – העיצוב. מעצב תעשייתי ילמד להכיר לעומק את כל נקודות החולשה של המוצר, את הצרכים השונים של הצרכנים ואת דרכי השינוע המקובלות. לאחר מכן, המעצב ייצר קונספט ויציג אותו ליצרן.

אולם, תהליך תכנון פתרונות אריזה מתקדמים לתעשייה לא נגמר לאחר קבלת ההארות וההערות מהיצרן. המעצב יישם את השינויים הנדרשים בדגם, וישלח אותו לחברה המייצרת מארזים מקצועיים למוצרי תעשייה. החברה תשלח את האריזות ליצרן, ורק אז יסתיים התהליך.

 

כמה עולה תכנון מארז מקצועי

ייצור ותכנון של מארז מקצועי, כפי שכבר הראנו, יכול לדרוש לא מעט משאבים וזמן. לכן, טווח המחירים משתנה אף הוא. ניתן לומר, בהערכה גסה, שתכנון מארז מקצועי עולה כמה עשרות אלפי שקלים. עבור כל התהליך, טווח התשלום נע בין ארבעים אלף ש"ח לבין שישים אלף ש"ח. המחיר עבור תכנון מארז למוצרים שונים בתעשייה משתנה ממספר גורמים.

ראשית, משך העבודה. עבור מוצר מסובך ורגיש – נדרשות יותר שעות עבודה, מה שגם מעלה את המחיר. שנית, למקצוענות יש מחיר. תמורת שירות מקצועי שיספק לכם פתרון איכותי – תצטרכו לשלם מחיר לא נמוך. אנחנו ממליצים לכם להתקשר למספר חברות המתמחות בתכנון פתרונות אריזה מתקדמים לתעשייה, ולבקש מהם הצעת מחיר.

 

איפה מייצרים מארז מקצועי

מארז מקצועי למוצרים בתעשייה הכבדה, חייב להיות מתוכנן ומיוצר אך ורק בחברה מקצועית ומוכרת. מוצרים מתחום התעשייה הכבדה אינם זולים לייצור, ומרביתם עוברים קילומטרים רבים בדרכם מהמפעל אל הלקוח. לכן חשוב לשים לב כשמתכננים מארז למוצר, שהתכנון נעשה על ידי חברה מקצועית, בעלת ניסיון והצלחות מוכחות בשטח. השקט הנפשי שלכם שווה את המחיר הגבוה.

 

סיכום

לסיכום, בטקסט שקראתם עכשיו יכולתם ללמוד לא מעט על תהליך התכנון והייצור של מארזים מקצועיים למוצרים שונים בתעשייה. פתרונות אריזה איכותיים יכולים לסייע לכם לייצר מוצרים מתקדמים יותר ורגישים יותר. אריזות מקצועיות למוצרים בתעשייה חייבות להיעשות על ידי חברה מקצועית, מוכרת ומנוסה.

אריזה המיוצרת על ידי חברה מקצועית, תסייע לכם בשימור הלקוחות הקיימים – וצירוף של לקוחות חדשים. כמו שלא תלכו לרופא שיניים לא מקצועי רק בגלל המחיר – אל תחסכו על אריזת המוצר שלכם.

ארגז

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם