כמה עולה מפיץ ריח אוטומטי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מפיצי ריח אוטומטיים הם מאוד נוחים.

הם לא זקוקים לתעסוקה מיותרת ומפיצים ריח לגמרי לבדם.

החיסכון העצום בתעסוקה תמידית לבישום החללים מסייע לנו לשמור על כמות חללים בריח טוב לאורך זמן.

הריח נעים ויכול להמשך במשך כל שעות היממה.

ריח טוב בין אם זה לבית או לעסק ייתפס כנקי, מסודר ומצליח יותר.

 

מזה מפיץ ריח אוטומטי

כאשר אתם קונים מפיץ ריח לבית שלכם, יתכן שתרגישו שלא תרצו ללכת לעיתים קרובות לבית מלון, מכיוון שהמפיץ נותן לכם תחושה נעימה ונקייה, בדיוק כמו בחופשה במלון, או לפחות כמעט.

מפיץ ריח אוטומטי הינו מכשיר חשמלי, הפועל על ידי חיבור לחשמל או על ידי סוללות, הדאוג לריח נעים ונקי באזור בו הוא נמצא. ישנם כמה סוגים של מפיצי ריח אוטומטיים שיכולים להתאים לחללים בגדלים שונים.

 

מה המחירים למפיץ ריח אוטומטי

המחיר יקבע בעיקר בגודל החלל שאותו תרצו לבשם, ככל שהחלל יהיה יותר גדול כך יידרש יותר בישום וכך המחיר יעלה. רכישה של מוצרי הפצת ריח טוב בין אם מדובר במשרד או בין אם מדובר בבית, נעים בסביבות המאות שקלים בודדים במידה ומדובר בכמה מכשירים ומכשירים אפילו היקרים ביותר. הספריי גם יכול להחזיק מעמד לזמן רב יותר וכך בעצם לחסוך לנו בהוצאות רבות. התחזוקה העיקרית היא החלפת ריחות כאשר הספריי נגמר. וגם החלפת הסוללות כל כמה חודשים כאשר הן נגמרות. עלות של סוללות היא אינה נחשבת גבוהה. סוללות וחשמל כמעט לא מתבזבזות ולוקח לסוללות מספר חודשים עד שהן נגמרות ולא ניתנות לשימוש.

עלות מפיץ ריח לבית יכול לנוע במחיר של בין עשרות שקלים בודדים ובין מאות שקלים בודדים, המחיר תלוי באיזה סוג של מפיץ ריח נרצה לבית שלנו. כמובן שהמחיר נקבע לפי כמות השימוש ולפי החלל בבית, כאשר חלל גדול יותר יצטרך יותר ספריי על מנת שיישאר עם ריח נקי ומרענן. ניתן למשל לקבוע בישום להפצה בכל 10 דקות, בכל חצי שעה וגם בכל שעה. הפצת ריח טוב יכול לשמר אווירה רגועה ונעימה בבית או במשרד, או למעשה בכל חלל שתבחרו לבשם, בכל שעות היממה.

ישנם סוגים רבים של ריחות שאפשר להתקין בתוך המפיצי ריח ולבחור בהם בהתאם לריח שתרצו בבית או בעסק שלכם. מפיצי ריח לא מאוד יקרים, אך תורמים המון בתחושה של ניקיון ורצינות גם בביתכם וגם במקום עבודתכם. לא משנה מה גודל החלל, תמיד ניתן לשמור על אווירה וסביבה מבושמת, רק צריך להתאים את כמות המפיצי ריח אל גודל החלל שאותו נרצה לבשם.

 

לסיכום

מפיצי ריח אוטומטיים לא זקוקים לתעסוקה מיותרת והם מאוד פשוטים לשימוש. ישנו חיסכון עצום של זמן בהתעסקות איתם וגם חיסכון כספי כאשר הם עובדים בעיקר על סוללות או חשמל.

 

בקבוקונים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם