כמה עולה לרכוש בושם של קלואה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתעניינים כמה עולה בושם של קלואה?

בית היוצר של קלואה נחשב כבר 45 שנה לאחד ממותגי הבישום הנחשבים והמובילים בעולם. הבשמים מבית קלואה מיוצרים במטרה להתאים למגוון רב סגנונות תוך כדי הותרת שובל ניחוח ייחודי.

מחירו של בושם קלואה נע בין 200 ל-450.

עכשיו נפרט לכם על סוגי הבשמים של קלואה הקיימים, למי הם מתאימים ומהו טווח המחירים שלהם.

 

בושם קלואה קלאסי  Chloe E.D.P

סדרת הבושם הקלאסי מכילה 32 סוגי ניחוחות שונים. גרסתו הראשונית שיצאה ב-1975 הייתה גרסת ערב כבדה. משנת 2008 הבושם הושק בגרסאות קלילות יותר ורעננות המותאמות אף לצעירות לשימוש יומיומי. ב-2019 הושקה הגרסה העדכנית ביותר.

בקבוק הבושם מעוצב בצורה המזכירה מבנה יווני עתיק מהתקופה הקלאסית, הבאה לבטא את האווירה הקלאסית שמשדר הבושם. הפפיון תחת המכסה מסמל נשיות עדכנית ואלגנטית הנקשרת עם הבושם.

 

 כמה הוא עולה?

טווח המחיר נע בין 196 -373 ₪.

 

קלואה נומאד  Chloe Nomade E.D.P

בושם לאישה נועזת והרפתקנית שהושק ב-2018. הוא פותח בהשראת חופש ללא גבולות ויועד לנשים חמות ואלגנטיות בעלות יצירתיות וחופש הרוח.

הוא מורכב מתווי ניחוח המשרים אווירה חולמנית ויצירתית – פרחי תפוז, וורד ויסמין. ומטאץ' של תווי מאסק המעניקים תחושה מקרקעת וארצית יותר.

נוכחותו מתונה ונותרת לאורך זמן על העור ומתאומת לימי קיץ ואביב.

הבקבוק מעוצב עם קריצה לתיק קלאסי מפורסם מבית האופנה קלואה.

 

כמה הוא עולה?

טווח המחיר נע בין 243 ל- 325 ₪ פה תוכלו להשיג בשמים של קלואה לרכישה במחיר אטרקטיבי.

 

קלואה אבסולו נומאד  Chloe Nomade Absolu E.D.P

בושם זה הוא תוצר של סדרת נומאד המוכרת, אך מאפיינים אותו ניחוחות תוססים אינטנסיביים יותר. מותאם לאישה בעלת תשוקה לחופש פורץ גבולות ורוח 'נוודית'.

מכיל תווי ריח מעץ הצ'יפרי והאלון, שיירי ניחוחות פירותיים משזיף מתוק, מירבל ודבנה קטיפתית.

 

כמה הוא עולה?

טווח המחיר נע בין 212 ל-283 ₪.

 

קלואה לאב סטורי  Chloe Love Story E.D.P

קלואה לאב סטורי הושק ב-2014, ומכיל תערובת ריחנית של פריחת התפוז, יסמין מדגסקרי וורד, עם תוספת של מאסק וקשמיר. הבושם נשאר על העור למשך מספר שעות עם נוכחות מתונה, ומתאים לימי קיץ חמימים ומוארים.

בושם זה הושק ב-2014, הניחוח שלו בהשראת פריז הרומנטית והנחשקת, בעל ניחוח נשי, נקי ורענן. מתאים לאישה שיקית ונשית.

הוא מורכב מתווים עליונים של שמן נרולי, אגס, ברגמוט, אשכולית ולימון. תווי אמצע של פריחת הדרים, סטפאנוטיס, וורד, אפרסק וענבי השועל. ותווי בסיס של מושק, ארז, קשמיר ופצ'ולי.

בושם זה הוא מחווה לגשר המנעולים המפורסם המסמל אהבה נצחית. הבקבוק האייקוני קיבל תפנית המתקשרת עם סיפור האהבה על הגשר הפריזאי המהווה מקור משיכה לאוהבים מכל העולם.

 

 כמה הוא עולה?

טווח המחיר נע בין 243 ל- 325 ₪.

 

אז כמה עולה לרכוש בושם של קלואה?

טווח המחיר של בושם של קלואה נע בין 200 ל-450. ישנם דגמים שונים של בשמי קלואה: קלאסי, נומאד, אבסולו נומאד ולאב סטורי. הם מותאמים ומיעדים לסגנונות שונים וטווח המחירים שלהם משתנה. מתוך הכרות עם הסוגים והסדרות תוכלו לדעת מה מחירו של הבושם הנחשק והמותאם לכם ביותר.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם