מה העלות של קייטנה בחגים השונים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עלויות של קייטנות הן עניין שעולה בשיחות בין הורים רבים. שכן, יש מי שיש להם מעל לילד אחד או שניים שצפויים להירשם לקייטנה והם צריכים להיערך בהתאם מבחינה כלכלית לקראת החופשים השונים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך להרים את הכפפה ולבדוק באופן מעמיק מהן העלויות של הקייטנות בכל החגים. שכן, כך, יתאפשר להורים להיערך בהתאם מראש מתחילת השנה ועד סופה. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שאתם צריכים להכיר מקרוב בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע למסקנות בנוגע לעלויות הקייטנות בחגים

כדי שנוכל להגיע למסקנה בנוגע לעלויות של הקייטנות בחגים השונים, היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את התחום באופן מעמיק – ההורים ששולחים את הילדים שלהם לקייטנות. זה לא פשוט למצוא הורים ששולחים את הילדים אל הקייטנות בכל החגים, בגלל שתמיד יש משפחה אחת שטסה לחו"ל בחג מסוים בעוד אחרת בחרה לטייל בארץ עם הילדים. כדי שנוכל לבדוק את העניין באופן המעמיק ביותר, היינו צריכים לערוך סקר מקיף שפנה אל הורים שרשמו את הילדים שלהם לקייטנות. אלו שענו על הסקר התבקשו לענות בין היתר על השאלות הבאות:

  • האם רשמתם את הילד שלכם לקייטנה באחד החגים?
  • אם עניתם בחיוב על השאלה הקודמת, ציינו בבקשה באיזה חג (אפשר לציין גם כמה חגים)
  • מה הייתה העלות של הרישום בכל פעם?

מעל ל – 40 הורים הגיבו על הסקר וזו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והמסקנה בנושא תוצג בפניהם סוף סוף.

 

תגלו יחד אתנו למה העלות של קייטנה בחגים השונים היא עניין מורכב?

הפרמטר ה – 1 שצפוי לקבוע את העלות של הקייטנה

ברגע שקיבלנו את המענה על הסקר לא היינו צריכים לקרוא יותר מ – 3 תגובות כדי להבין שמדובר פה בעניין די מורכב לחישוב. הדבר הראשון שגרם לנו להבין זאת זה התמחור. שכן, לכל קייטנה יש תמחור שונה. כך שרישום אל קייטנה על גלגלים תעלה לכם X ₪, בעוד רישום אל קייטנת החלומות השכונתית של אילנה תעלה לכם Y ₪. אתם מבינים לאן אנחנו מכוונים, כן? מדובר בפרמטר שקשה לחזות את השינויים שלו. אם לא די בכך, יש עוד פרמטרים שקובעים את המחיר.

 

הפרמטר ה – 2 שצפוי לקבוע את העלות של הקייטנה

הפרמטר השני שצפוי להביא לשינוי משמעותי בעלויות הקייטנה הוא המיקום שלה. שכן, מסתבר שמי שנרשמו אל קייטנה ברמת גן שילמו סכום מסוים, בעוד אלו שנרשמו לקייטנה באשקלון שילמו סכום אחר. מבירור מעמיק שערכנו בנושא, גילינו שיש ערים מסוימות שיש להן סבסוד מטעם העירייה. כך שצריך לבדוק את העניין הזה באופן מעמיק לפני שתרשמו את הילדים לקייטנה.

 

הפרמטר ה – 3 שצפוי לקבוע את העלות של הקייטנה

הפרמטר השלישי נוגע להנחות אחים. יש לא מעט קייטנות שמציעות להורים הנחות על רישום של מעל ילד אחד. כך שבעצם ראינו שיש משפחות שנרשמו עם ילד אחד לקייטנה ושילמו מחיר מסוים בעוד אחרות נרשמו עם שניים וקיבלו הנחה משמעותית. זהו פרמטר נוסף שהקשה עלינו בחישוב העלויות של הקייטנות השונות.

 

הפרמטר ה – 4 שצפוי לקבוע את העלות של הקייטנה

הפרמטר הרביעי נוגע למספר ימי הקייטנה. אם תסתכלו על יומן שנתי, תוכלו לראות שבכל שנה, מספר ימי החג משתנים. כך שבעצם יש חגים מסוימים שבשנה אחת יש בהם 5 ימי חופשה בעוד בשנה אחרת יש 3 ימי חופשה (בגלל שהחג עצמו נופל על שבת). מספר ימי החג קובעים גם כן את העלות הסופית, כך שצריך לבדוק זאת באופן מעמיק יחד עם 3 הפרמטרים שצוינו בפניכם לעיל.

 

רוצים לדעת מה העלות של הקייטנה בחגים השונים? תתחילו לבדוק כבר מעכשיו

כעת אתם יודעים שהמדריך הנוכחי לא יציג בפניכם את כל המידע על מגש של כסף. כן, אתם צריכים לצאת ולבדוק את המידע בעצמכם. אנחנו רק נציין כי אתם צריכים לפנות אל קייטנה מומלצת ולברר כמה יעלה לכם רישום לקייטנה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • העיר שבה אתם מתגוררים
  • מספר הילדים שנרשמים לקייטנה
  • החג שלגביו אתם מבררים פרטים

רק לאחר שיהיו לכם את כל הפרטים הללו, נציג מטעם הקייטנה הנבחרת יוכל להציג בפניכם את הפרטים.

 

בחירה בקייטנה מומלצת

אם קראתם את הפסקה הקודמת בעיון רב, וודאי שמתם לב שהמלצנו לכם לבדוק פרטים אודות קייטנה מומלצת. אנו מציעים זאת מכיוון שיש כל מיני קייטנות שונות ועליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בקייטנה איכותית שמתאימה לילדים שלכם. כדי שתוכלו לבחור נכון, עליכם לבצע בירור מקיף.

 

איך תגיעו אל קייטנה מומלצת?

כדי שתוכלו לבחור בקייטנה מומלצת, כזו שכל הילדים נהנים בה, עליכם לבחור באחת הדרכים הבאות וליישם אותן:

  1. לפנות אל הורים של ילדים אחרים מהשכונה ולשאול אם הם היו בקייטנה בעבר ואם יש להם המלצה
  2. לקרוא פרטים על קייטנות ברשת
  3. לחפש חוות דעת שנכתבו בקבוצות פייסבוק שונות של הורים לילדים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הדרך להגיע לעלות של קייטנה בחגים השונים. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, עליכם רק ליישם אותו ולהגיע אל הקייטנה המומלצת ביותר באזור שלכם. נאחל לכם בהצלחה ובחירה נכונה.

קבוצה קטנה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם