מתנת יום האהבה – כיצד להפוך לרומנטי יותר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל מי שהיו בקשר ארוך יותר ממספר חודשים יודעים: עם הזמן הפרפרים בבטן נרגעים, ומתחלפים בשגרה ויציבות.

אבל למרות מה שנהוג לחשוב, זוגיות יציבה לא בהכרח אומרת שהרומנטיקה נעלמת.

גם חיי השגרה רצופים בהזדמנויות לבלות זמן איכות רומנטי ביחד, בין אם מדובר בארוחה מפנקת, פיקניק מושקע, או סתם מתנה קטנה בלי סיבה.

הכנו לכם כמה רעיונות רומנטיים במיוחד

 

הדרך אל הלב עוברת במטבח

לא חייבים לנסוע לחופשה בפריז או לצימר בצפון כדי ליצור אווירה רומנטית: עם קצת הכנות מראש גם הדירה  שלכם יכולה להיות מקום לדייט מהחלומות. מתי בפעם האחרונה בישלתם ארוחה מפנקת לבן או לבת הזוג? דייט רומנטי בבית הוא הזדמנות מצוינת לבשל עבורם את המאכלים שהם הכי אוהבים, החל ממנת הפתיחה, דרך מנה עיקרית מושקעת ועד הקינוח. תתארגנו על נרות ריחניים או שרשרת לדים ליצירת תאורה רומנטית, ותשלימו את החוויה עם מארז יין קולינרי שמותאם באופן מושלם לסוג הדייט שאתם מתכננים. מארזי יין כוללים בקבוק או שניים של יין איכותי לצד הפתעות נוספות, כמו שוקולד מיוחד, צמחי תבלין או כלי הגשה – באריזה אסתטית שתשדרג כל דייט.

 

רומנטיקה בחיק הטבע

אם נמאס לכם לשבת בבית, הגיע הזמן לצאת לדייט רומנטי בחיק הטבע. בין אם אתם זוג חובב טיולי אקסטרים או שאתם דווקא להירגע על שמיכת פיקניק, יש משהו בטבע שמיד משרה עלינו אווירה רומנטית ואינטימית.

תפתיעו את בת או בן הזוג עם נסיעה לאתר עם נוף רומנטי במיוחד, ואולי גם מסלול טיול קצר, שבסופו תוכלו לפרוש שמיכת פיקניק ולהנות משקיעה יפה. מארזי יין מושקעים הם דרך נהדרת להפוך את הפיקניק ליוקרתי יותר, ולהעניק לאהובים שלכם חוויה מפנקת ורומנטית במיוחד.

 

דייט מהסרטים

צפייה משותפת בסרט היא אחד מהבילויים הזוגיים הנפוצים ביותר, ואם הייתם ביחד יותר מכמה חודשים  – כנראה שכבר יצא לכם לראות לא מעט סרטים או סדרות ביחד. אבל דייט רומנטי לא מתמקד במה עושים, אלא באיך עושים את זה. במקום לשים סרט בנטפליקס ולנשנש חטיפים מהסופר, תשקיעו קצת במה שמסביב: תסדרו תאורה מעומעמת שמתאימה לצפייה בסרט, תביאו שמיכות נעימות להתכרבל בהן, וכמובן – תשקיעו בחטיפים מיוחדים לסרט. במקום הפופקורן הרגיל, אפשר להתפנק על מגש גבינות או סושי, או על טעימות יין מתוך מארזי יין מגוונים.

 

הכול מתחיל במחוות הקטנות

רומנטיקה לא חייבת להיות אירוע חד פעמי: כל זמן הוא זמן טוב להזכיר לבן או לבת הזוג שהם אהובים וחשובים לכם. קחו אותם לראות שקיעה מהגג של הבניין הקרוב, תביאו להם פרחים בלי סיבה מיוחדת, תשימו מוזיקה שאתם אוהבים ותזמינו אותם לרקוד איתכם במטבח. העיקר שתתנו להם את ההרגשה שבשבילכם הם הכי מיוחדים בעולם.

 

חמישה מתנות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם