כמה עולה מתנות לעובדים בפסח

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקראת בוא האביב, רבים מאיתנו המתפקדים כעובדים שכירים- חושבים בליווי תחושה נעימה על המתנה הצפויה לנו בפסח. מתנה בפסח ובראש השנה נהוגה ברובם המכריע של מקומות העבודה, ומעסיקים רבים חושבים איך יוכלו לפנק את העובדים שלהם, ומבלי לצאת עם חור גדול מדי בכיס. המגוון של המתנות האפשריות הוא עצום, ולרוב הפתרון הטוב ביותר הוא לבחור משהו פרקטי, עם רעיון מדליק מאחוריו, ולעתים גם מיתוג או סיסמה כלשהי שתעלה חיוך.

מתנות לעובדים בחגים

אם תהיתם לגבי נושא מתנות לחגים לעובדים, דעו לכם שאין מדובר בחוק מוגדר, אלא במנהג שהשתרש. ההחלטה האם להעניק לעובדים מתנות בחגים- היא בידיו של המעסיק, אך עם זאת, במידה והוא נהג להעניק מתנות וחדל- עלולות להיות לכך השלכות מבחינת דיני עבודה.
עם התקרבות האביב ובעת שהאקלים מתחמם, מעסיקים רבים מתחילים לחשוב איזו מתנה יוכלו להעניק לעובדיהם בחג הפסח. בחברות רבות יש עובד הממונה על נושא זה, ובכל מקרה- מי שמרכז את הנושא- עתיד למצוא מבחר די מרשים של מתנות ייחודיות, ואפשרויות רבות לעיצוב שלהן בעזרת סיסמאות חרוטות, לוגואים, תמונות, ועוד.

מתנה

איזו מתנה לבחור?

כאמור, על המעסיק לבצע החלטה שתאפשר לו לפנק את עובדיו, אך גם להתנהל מתוך מחשבה כלכלית נכונה, ובייחוד כשמדובר במספר רב של עובדים. ברכישת כמות של פריטים מאותו סוג- לרוב הספק יציע הנחה, והמחיר עבור כל פריט יהיה נמוך יותר מהרגיל.
כשמעסיק יחפש מתנות לעובדים בפסח, הוא יפגוש במגוון מרהיב של פריטים, החל מפנסים, אולרים ואוזניות בלוטוס איכותיות, וכלה במגבות חוף ופריטי מטבח שונים. ההמלצה עבור בעל העסק היא- לבצע בשלב הראשוני הגדרה של מה שהוא מעוניין לשדר לעובד. האם נרצה שהעובד יחייך עקב סיסמה מצחיקה או שנונה? האם נרצה מתנה שימושית כמו סט כוסות, תרמוס או כרית טיסה? או אולי שילוב של השניים? השוק מציע היום כמעט את כל האפשרויות, כך שהמעסיק יוכל להפתיע את עובדיו עם מתנה מושלמת בחגים.

שתי ציפורים במכה

מעסיקים רבים רואים את הפוטנציאל הטמון במתנה- גם עבור השיווק השוטף של העסק.
נמצא כי מתנות רבות מגיעות עם לוגו של העסק, או סיסמה כלשהי המאפיינת אותו, מתוך ההבנה- שהמתנה עשויה להגיע כמעט לכל מקום במהלך השימוש בה, ולשמש ככנפיים יעילות לבשורה העסקית- תהא אשר תהא. באופן זה, העובד מקבל מתנה שהיא גם מזכרת, וגם חפץ המחזק את זהותו כעובד החברה.

בחירת מתנות לחג הפסח, או לחגים ואירועים אחרים- היא אינה עניין פשוט כלל. מעסיקים משקיעים לעתים מחשבה רבה באופן שבו יבחרו לפנק את העובדים שלהם, ובו בעת- גם לאפשר לעצמם חיסכון כלכלי. מגוון המתנות המוצעות בשוק הוא גדול, ומומלץ למעסיק לבצע בראש ובראשונה- אפיון של המטרות הכלליות אותן המתנה אמורה לשרת.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם