כמה עולה מתנות שונות לכנסים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כנסים הם אחד הדברים שמאפיינים חברות גדולות, תאגידי ענק וגם עסקים שנמצאים בתחילת דרכם.

על ידי הכנסים ניתן לאסוף כספים, למכור מוצרים ושירותים, לחשוף את פעילות העסק לעוד ועוד אנשים, לקיים פעילויות שונות, וכן לחלק מתנות שונות לעוברים והשבים.

יצאנו לבדוק כמה עולה מתנות שונות לכנסים, כדי שאם גם אתם מארגנים כנס שכזה בקרוב – תוכלו לדעת בדיוק איך הכי כדאי לכם להיערך אליו.

 

מהן מתנות לכנסים?

כשמדברים על מתנות לכנסים מדברים על עולם שלם של אפשרויות, שעבר לא מעט התפתחויות ככל שהשנים חלפו. אם בעבר היה נהוג להעניק מתנות לכנסים בדמות דיסק און קי או בקבוק, הרי שהיום קיים ניסיון גדול לייצר מתנות שיתכתבו עם רוח התקופה, יסמלו משהו שקשור בעסק או בארגון, ויעניקו חוויה משמעותית שבהחלט יש לה ערך ושימוש.

לצורך העניין, כהתכתבות עם תקופת הקורונה המון חברות החליטו להעמיד מתנות לכנסים בצורת מסכות ממותגות או אלכוג'ל ממותג, בעלויות של כ-7 ש"ח עד 10 ש"ח ליחידה.

 

מתנות לכנסים שיפתחו לכם את הראש לכיוונים חדשים

אז אולי יצא לכם להתקבע על כיוון מסוים של מתנות שונות לכנסים, והיום אנחנו כאן כדי לפתוח לכם את הראש לכיוונים נוספים מלבדם. בתור מתנות לכנסים תוכלו לבחור במגוון גאדג'טים שווים, כמו אוזניות, מטען נייד ממותג, מעמדים שולחניים לטלפון הנייד ועוד. המחירים עבור מתנות אלו יכולים לנוע בטווח המחירים שבין כ-9 ש"ח ליחידה ועד כ-15 ש"ח ליחידה.

כמו כן, ניתן לבחור במתנות שונות לכנסים בדמות משחקי חשיבה, כוסות רב פעמיות שומרות קור או חום, מגוון מחזיקי מפתחות, תיקים, מגנטים, תחתיות לכוסות ועוד. כמובן שבחירת המתנה צריכה להיעשות גם בהתאם לתקציב החברה, שכן כפי שניתן לראות קיימות מתנות שעלותן תסתכם בכמה שקלים בודדים, אך לצידן קיימות גם מתנות שעלותן תעמוד על כ-20 ש"ח ואף יותר ליחידה.

 

מדוע צריך להעניק מתנות שונות בכנסים?

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי הענקת מתנות שונות לכנסים הוא לתת לאנשים שמגיעים לכנס זיכרון טוב וממותג, וכן להעניק להם תחושת שייכות לאירוע. ברגע שניתנת תשומת לב מהסוג הזה, קל להפוך את האירוע לזכיר ובהתאם להפיץ את בשורת העסק הלאה.

מתנות לכנסים מתאימות לכל סוגי הכנסים – החל מכנסים של מוסדות אקדמאיים שמנסים למשוך אליהם עוד ועוד סטודנטים, דרך כנסים של עסקים שחוגגים את ההנפקה שלהם, ועד כנסים של ארגונים שמנסים לגייס תרומות ומזמינים אנשי עסקים לכנס שלהם.

 

החשיבות העליונה של מתנות איכותיות

לסיכום, אם כבר בחרתם לחלק מתנות שונות לכנסים שאתם מארגנים, חשוב שתשמרו על איכות המתנות. קנייה של מתנות לא איכותיות תראה לאורחים על זלזול, והמתנות בעצמן לא יוכלו לשרת אותם כמו שצריך. לעומת זאת, מתנות שעומדת מאחוריהן מחשבה והשקעה הן מתנות איכותיות ומקצועיות שיוכלו לשמש את האורחים, ולהוציא לכם שם טוב של משקיענים ואכפתיים.

תכשיט

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם