כמה עולה מתנה ממותגת לכנס מקצועי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כנס מקצועי בעבודה הוא אחד מהאירועים החשובים ביותר לקידום העסק.

בעזרת כנס מקצועי תוכלו להכיר אנשים חדשים, ליצור הזדמנויות חדשות ולקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שתיזכר לימים ארוכים לאנשים במחשבה.

בדרך כלל מתנות לכנס הן מתנות קטנות יותר, והן נועדו בעיקר לגרום לאורחים של הכנס לזכור את החברה ולגרום לה לבלוט מכל החברות האחרות.

אז כמה עולה מתנה ממותגת לכנס?

 

למה כנסים כל כך חשובים

כנסים הם בדרך כלל נקודות מפגש של שותפים, משקיעים, ספקים ולקוחות. המתנות הממותגות הן חלק מאוד חשוב עבורכם. אחת הסיבות היא שתוכלו בעזרת המתנה לתת לאנשים המגיעים לכנס הצצה אל תוך החברה שלכם באמצעות כך שתבחרו מתנה קטנה שאומרת הרבה על החברה שלכם והיא מסמלת משהו עבורה. עוד סיבה היא שמתנות תמיד גורמות לאנשים להרגיש יותר חשובים ומכובדים, וכאשר הם מרגישים כך, קל יותר ליצור חיבור וקרבה.

 

מיתוג פסיכולוגי

מתנות ממותגות בכנסים הן חלק ממיתוג פסיכולוגי שאתם עושים עבור כל האנשים בכנס. כלומר, אחד מהדברים שיגרמו לאנשים המשתתפים בכנס לזכור אתכם יהיה בסופו של דבר המיתוג שלכם. כאשר אתם ממתגים את העסק שלכם באמצעות מתנות, אתם מטביעים בראשו של הלקוח את העסק שלכם. למעשה מדובר באלמנט שיווקי חכם מאוד ויעיל מאוד. האלמנט הזה גרם וגורם לאנשים רבים להמשך דווקא לגוף מסחרי מסוים, ובמקרה הזה תרצו שהאנשים הללו ימשכו לעסק שלכם.

 

חשיבה עתידית

מלבד מתנה יפה ושימושית, מתנה ממותגת צריכה להיות בעלת השקעה עתידית. כלומר, אנשים חשובים בכנס יאהבו לגלות שאתם משקיעים מחשבה במתנה שיכולה להיות שימושית בעתיד. מתנה שתהיה שימושית לעתיד ולא רק תחולק בכנס תוכל להצביע על כך שיש עסק שמשקיע מחשבה על העתיד.

בין אם מדובר בחיזוק קשרים עם לקוחות קיימים ובים אם מדובר בהעצמה של החברה, או אפילו משיכה של לקוחות חדשים. מומלץ שחלוקה של מתנות ממותגות בכנסים יהיו בעל ערך מלבד ברגעי הכנסים. בין אם מדובר במספר חודשים או אפילו מספר ימים.

 

כמה זה עולה לנו

המחיר תלוי באופי המתנה וגם בכמות המתנות שתרצו לרכוש לכנס. בדרך כלל מדובר על סכומים יחסית קטנים, מכיוון שהמטרה של המתנות היא לתת מושג על החברה, לקדם אותה ולגרום לאורחי הכנס לזכור את העסק. בסופו של דבר, מתנות ממותגות אינן מסתכמות בסכומי כסף אדירים, אך היא עדיין הוצאה כלכלית לארגון ויש לקחת זאת בחשבון ולתכן אותה כראוי לפי תקציב הארגון שלכם.

 

לסיכום

בחרו מתנות לכנס שתגרום לכל האורחים שלכם לזכור אתכם. חשוב מאוד מאוד לדעת שבחירת סוג המתנה, צריכה להיות תחת מחשבה מוקפדת ולהבין כיצד תוכלו ליצור רושם ייחודי ומרשים על האנשים המגיעים בכנס. מתנות ממותגות יגרמו לאנשים שהיו בכנס לזכור אתכם, אך בחרו במתנה שתגרום למוזמנים לחשוב עליכם לאורך זמן ולראות בעסק כשהשקעה משתלמת.

 

מטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם